مایکروسافت: بیش از ۱.۵ میلیون نفر در حال آزمایش ویندوز 10 هستند!

همان‌طور که می‌دانید مایکروسافت برای اولین بار تصمیم گرفت تا نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 را برای تمامی کاربران علاقمند عرضه کند. به این ترتیب تعداد داوطلبان آزمایش این ویندوز به بیش از 1.5 میلیون نفر رسیده است.

0

امسال مانند عادت همیشگی اپل، مایکروسافت نیز تصمیم گرفت تا نسخه آزمایشی سیستم‌عامل دسکتاپ خود را برای آزمایش به همگان عرضه کند. به این ترتیب نه‌تنها کاربران می‌توانند از ویژگی‌های جدید ویندوز استفاده کننده بلکه امکان گزارش مشکلات و پیشنهادات فراهم شده و مایکروسافت می‌تواند تا عرضه نسخه نهایی مطمئن باشد که همه مشکلات رفع شده و از ویندوز هم استقبال خوبی خواهد شد.

Windows-10-interactive-usage

مایکروسافت به تازگی در وبلاگ خود از رقم بیش از 1.5 میلیون آزمایش‌کننده نوشته و ادعا می‌کند حدود 30 درصد از آن‌ها بسیار فعال بوده و به صورت روزانه از تمامی قابلیت‌های ویندوز استفاده می‌کنند. به این ترتیب نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 بسیار بیشتر از نسخه‌های پیشین ویندوز کاربر داشته و مایکروسافت توانسته بیش از 1300 مشکل ویندوز را پس از گزارش کاربران رفع کند.

Windows-10-Technical-Preview

انتظار داریم مایکروسافت در اوایل بهمن‌ماه در رویداد ویندوزی خود نسخه جدیدی از پیش‌نمایش ویندوز 10 را با امکاناتی بیشتر مانند دستیار صوتی کورتانا و مرکز اعلان منتشر کند. همچنین شاید در این مراسم تبلت‌ها و گوشی‌هایی نیز با ویندوز 10 به معرض نمایش گذاشته شود.

Yahoo Tech

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.