آپدیت لومیا دنیم ویندوزفون مایکروسافت با پیشرفت چشمگیر دوربین عرضه شد

همانطور که انتظار می رفت مایکروسافت سرانجام آپدیت دنیم را برای خانواده لومیا عرضه کرد.آپدیت لومیا دنیم در برخی مناطق و بازارهای خاص برای تعداد محدودی از دستگاهها عرضه شده است و این فرایند ادامه خواهد داشت.عرضه همه گیر آپدیت لومیا دنیم هم در اوایل زمستان شروع خواهد شد که شامل تمامی دستگاههایی میشود که هم اکنون از ویندوزفون ۸.۱ بهره می برند.

6

ظاهراً مایکروسافت قصد جبران بدقولی در زمان عرضه لومیا ساین را دارد و تاکنون آپدیت لومیا دنیم را برای حدود ۳۰ کشور با گوشی‌های مختلف عرضه کرده که پیش‌بینی می‌شود در مدت زمان کوتاهی تمام گوشی‌ها این آپدیت را دریافت کنند. برای اطلاع از منتشر شدن این آپدیت برای دستگاه ویندوز فونی خود، می‌توانید نام آن را در این صفحه جستجو نمایید.

به نظر می‌رسد لومیا دنیم ابتدا برای دستگاه‌هایی که رام هند داشته‌اند منتشر شده و پس از آن رام کشورهای اروپایی در اولویت قرار دارند. در هر حال دیر یا زود باید منتظر انتشار این بسته برای تمامی گوشی‌های لومیا باشیم. همان‌طور که انتظار می‌رفت این به‌روزرسانی شامل تغییرات فراوانی در اپلیکیشن لومیا کمرا و بهبود عملکرد دوربین دستگاه‌هایی همچون لومیا ۱۵۲۰، ۸۳۰ و ۹۳۰ بوده است.

از جمله ویژگی‌های اضافه شده به دوربین این دستگاه‌ها می‌توان به قابلیت‌های ضبط ویدیوی باکیفیت ۴k، فلش داینامیک، قابلیت HDR خودکار، افزایش سرعت آماده به کار شدن دوربین و چندین تغییر کوچک و بزرگ دیگر اشاره کرد.همچنین با آمدن15 آپدیت دنیم لومیا های ۱۵۲۰ و ۹۳۰ که از چیپ ست۸۰x بهره می‌برند، توانایی بیدار کردن کورتانا را حتی در  حالت آماده به کار گوشی با گفتن “Hey Cortana” یافته‌اند. لومیا دنیم شامل تغییرات دیگری هست که قبلاً به‌طور مفصل به آن‌ها پرداخته‌ایم.

اگر لومیای شما هم مجوز دریافت آپدیت لومیا دنیم را دریافت کرده، لطفاً ما را از مدل و رام دستگاهتان در قسمت دیدگاه‌های مطلع سازید.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. احسان اسلامی می‌گوید

    سلام من لومیا 520 دارم با نرم افزار nokia updater retail آپدیت ساین رو ریختم روش یک ساعت بعدش هم آپدیت دنیم رو به راحتی دریافت کردم الان هم خیلی راضی هستم فقط مشکلم با باتریشه خیلی زود شارژ خالی میکنه

  2. mortezs می‌گوید

    سلام.مدل گوشی من لومیا 625 رام تایلند است ولی دنیم برایم نیومده هنوز لطفا جواب منو با جیمیل بفرستید خیلی ممنون.یا علی

  3. mohammad می‌گوید

    من لومیا 1520دارم چطور اپدیت دنیم جدید انجام بدم

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      setting>phone update >check for updates

  4. مریم صارمی می‌گوید

    سلام.گوشی من لومیا ۵۲۰ رام خاورمیانه ست،امروز ایپدیت کردم به لومیا دنیم ارتقا داده شد.راضیم‎:D

  5. محمود شاهوی می‌گوید

    سلام
    لومیا 625 من هم به دنیم آپدیت شد امروز.چک کردم اos version و Firmware version با آپدیت کشورهای فنلاند،آلمان و پرتقال همخوانی دارد.
    رام خاورمیانه-گارانتی نوکیا ایران