اچ‌پی تبلت‌های ویندوزی ارزان Stream 7 و Stream 8 را معرفی کرد

هیولت پاکارد (اچ پی) به تارگی دو تبلت جدید و ارزان‌قیمت خود را با نام‌های Stream 7 و Stream 8 معرفی کرده است. بر خلاف اغلب تبلت‌های موجود در بازار، سیستم‌عامل این دو نوع تبلت ویندوز8.1 است.

0

Stream 7 قیمتی معادل 100 دلار دارد و Stream 8 که کمی بزرگ‌تر بوده و از لحاظ فنی قابلیت‌های بهتری دارد و قیمت آن 180 دلار می‌باشد.

HP-Stream8

صفحه نمایش Stream 8، از نوع IPS با سایز 8 اینچ بوده و وضوح تصویر آن 1280 x 800 پیکسل است. از دیگر مشخصات فنی این تبلت: پردازنده 4هسته‌ای Atom اینتل مدل Z3737G با فرکانس 1.8 گیگاهرتز، حافظه RAM 1 گیگابایت، 32 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزودن میکرو اس‌دی، پشتیبانی از بلوتوث 4.0، وای‌فای، باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی برای 8 ساعت استفاده، دوربین عقب 5 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 2 مگاپیکسل است.

HP-Stream-8

اچ‌پی به این قابلیت‌ها اکتفا نکرده و به منظور جذاب‌تر ساختن Stream 8، طی قراردای با شرکت تی-موبایل، به ازای 4 گیگابایت داده در ماه، 200 مگابایت ترافیک رایگان لحاظ کرده است. با این حال نیاز به امضای هیچ گونه قراردادی از طرف کاربر وجود ندارد و تا زمانی که اکانت کاربری در تبلت فعال باشد، این امتیاز پابرجاست. علاوه بر این، اچ‌پی اشتراک یک ساله استفاده از آفیس 365 و OneDrive را فراهم کرده است که به اندازه 70 دلار صرفه‌جویی در هزینه است.

HP-Stream-7

Stream 7 امکان اتصال جز از طریق وای‌فای را ندارد اما از اشتراک یک ساله آفیس 365 و OneDrive برخوردار است. سایز صفحه نمایش این تبلت 7 اینچ بوده و وضوح تصویر آن 1280 x 800 پیکسل است. پردازنده و RAM آن مشابه Stream 8 است. دوربین‌های Stream 7 نسبت به Stream 8 بسیار ابتدایی‌تر هستند. دوربین عقب 2 مگاپیکسل و دوربین جلو VGA است. اما باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی آن بازدهی مشابه با باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی Stream 8 را دارد.

خرید آنلاین هر دو نوع تبلت از طریق فروشگاه سایت اچ‌پی امکان‌پذیر است. اچ‌پی اعلام کرده است که گام بعدی، عرضه کروم‌بوک‌های استریم 11 و 13 اینچی است که از سیستم‌عامل گوگل کروم بهره می‌برند.

DigitalTrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.