هک شدن سونی پیکچرز تصویر و زمان عرضه اکسپریا زد ۴ را نیز فاش کرد

هک شدن سونی پیکچرز به دلیل دیگری اتفاق افتاد اما در میان اسناد و ایمیل‌های به دست آمده حالا تصاویری از اکسپریا زد4 پرچم‌دار آینده گوشی‌های سونی نیز به همراه زمان عرضه حدودی آن دیده می‌شود.

1

این ایمیل که ظاهرا از مدیر بخش بازاریابی مشتریان سونی پیکچرز برای مدیرعامل ارسال شده است نشان می‌دهد گوشی آینده سونی قرار است همچنین در فیلم Spectre یعنی فیلم بعدی جیمز باند به عنوان گوشی این شخصیت محبوب به نمایش گذاشته شود.

در این ایمیل همچنین آمده که “این گوشی‌ها” برای ماه‌های اردیبهشت/آبان برنامه‌ریزی شده‌اند؛ این درحالی است که انتظار داشتیم طبق سیاست 2 پرچم‌دار در سال ژاپنی‌ها زد4 در نمایشگاه CES 2015 رونمایی شود. از آن‌جایی که واژه گوشی‌ها در ایمیل آمده است احتمالاً گوشی‌های زد4 کامپکت و زد4 اولترا نیز در راه هستند.

همان‌طور که در تصویر می‌بینید طرح اولیه (و یا شاید هم نهایی) اکسپریا زد4 شباهت بسیار زیادی به اکسپریا زد 3 دارد. دو صفحه از شیشه در میان قاب فلزی کمی خمیده برای ارگونومی بهتر. طبق شایعات قبلی اکسپریا زد4 صفحه‌نمایشی با اندازه 5.4 و یا 5.2 اینچی خواهد داشت و احتمالاً سونی از چیپست اسنپ‌دراگون 805 و یا 810 برای قدرت بخشیدن به آن استفاده کرده است. امیدواریم با بهبودهای انجام گرفته بر روی سنسور 20.7 مگاپیکسلی بتوان این‌بار آن را در میان بهترین کمرافون‌های سال آینده قرار داد.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. maryam می‌گوید

    yoooooooohhhhhhhhoooooooo z4 ham dare miad
    albate yekam dir miad ama montazerim ta biad
    ajab ghoooooliyeeeee
    hamaye company ha dast be sar mishan!!!!
    jooooonammmm