نسخه بتا دوم iOS 8.2 برای توسعه‌دهندگان منتشر شد؛ چه انتظاراتی از آپدیت بعدی iOS داریم؟

کاربرانی که در iOS 8 دچار مشکلات متعددی هستند به نسخه 8.2 امید زیادی دارند. انتظار می‌رود این آپدیت در اوایل سال 2015 ارائه شود. این بزرگ‌ترین آپدیت از زمان پخش آی‌او‌اس 8 خواهد بود. نسخه بتای 2 در ویدیو مشخص است.

0

شاید آی‌او‌اس 8 جزو مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های اپل به حساب بیاید اما یکی از بحث‌برانگیزترین‌ها هم بوده. نکات مفید زیادی مثل معرفی اپل پی، Apple HealthKit، ویجت‌ها که مدت‌ها بود انتظارش را می‌کشیدیم و کیبوردهای متفرقه، به خاطر مشکلات فلج‌کننده که برای برخی کاربران با بلوتوث وای‌فای و باتری اتفاق افتاده بود را تحت‌الشعاع قرار داد.

iOS-8.2-beta-2

توسعه‌دهندگانی که با این نسخه کار کرده‌اند پایداری آن را در سطح بسیار بالایی ارزیابی کرده‌اند. اینکه اپل نسخه‌های متعدد بتا از آی‌اواس 8.2 را پخش کرده در حقیقت نشانه خوبی است. اپل معمولاً آپدیت‌های کوچک نظیر آی‌او‌اس 8.1.2 را به کاربران عرضه می‌کند ولی آپدیت‌های بزرگ‌تر را بعد از آزمودن به کاربران می‌دهد.

نسخه 8.2 با توجه به اینکه هنوز بتا است باید بیشتر آزمایش شود تا باگ‌های برطرف شده و بهتر شدن کارایی‌اش مشخص شود (آمار و ارقام Geekbench در ویدیو افزایشی را نشان نمی‌دهد). برای کاربرانی که دچار مشکلی نشده بودند مهم‌ترین خبر پشتیبانی از اپل واچ است که کیت توسعه‌دهندگان آن نیز پیش از این عرضه شده است.

forbes

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.