گلکسی نوت 4 و نوت Edge مستقیم به اندروید 5.0.1 آپدیت خواهند شد!

شرکت‌های مختلف تولیدکننده گوشی هوشمند در حال کار بر روی بسته به‌روزرسانی اندروید ۵ برای پرچم‌داران خود هستند، اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید  فبلت گلکسی نوت ۴ و نوت Edge هیچ‌گاه روی اندروید ۵ را به خود نخواهند دید.

0

screenshot_2014-12-17-10-48-47-261x465چندی پیش از احتمال عرضه نسخه ۵.۰.۱ اندروید توسط گوگل در زمستان با شما سخن گفتیم، در همین رابطه امروز شایعاتی مبنی بر مهاجرت مستقیم گلکسی نوت ۴ و نوت Edge به نسخه ۵.۰.۱ این سیستم‌عامل به بیرون درز کرد.

در حالی که بسیاری از دستگاه‌های اندرویدی در صف انتظار برای دریافت به‌روزرسانی اندروید آب‌نبات‌چوبی هستند، سامسونگ قصد دارد نسخه بعدی آن را به‌صورت مستقیم برای گلکسی نوت ۴ و نوت Edge منتشر کند. بدین ترتیب هیچ‌گاه نباید منتظر انتشار آپدیت اندروید ۵ برای این دو پرچم‌دار باشیم.

طبق شایعات هم‌اکنون نسخه‌ای خاص از گلکسی اس ۵ سامسونگ که با کد (SM-906S) شناخته می‌شود، در حال بهره بردن از نسخه ۵.۰.۱ اندروید است و سامسونگ قصد دارد برای پیشگیری از بروز مشکلات موجود در نسخه ۵، به‌روزرسانی اندروید ۵.۰.۱ را مستقیماً برای گلکسی نوت ۴ و نوت Edge منتشر کند.

اگر صحت این شایعات اثبات شود، مهر باطلی بر روی تصاویر و خبرهای از قبل منتشرشده از اجرای اندروید ۵ بر روی گلکسی نوت ۴ خواهد بود. بر اساس اطلاعات قبلی، اندروید ۵.۰.۱ با تغییرات ظاهری بسیار محدود و صرفاً جهت رفع باگ‌ها و مشکلات موجود در اندروید آب‌نبات‌چوبی به میدان خواهد آمد.

sammobile

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.