درز مشخصات Galaxy E7 بنیانگذار سری E سامسونگ در GFXBench

چندی پیش شایعاتی مبنی بر قصد سامسونگ از رونمایی یک سری جدید گوشی‌ هوشمند با پیشوند U به گوش می‌رسید، اما انگار این غول کره‌ای به تعداد روزهای سال قصد تولید مدل‌های مختلف گوشی‌های هوشمند را دارد، بر همین اساس امروز ردپایی از مدل جدید این شرکت با نام گلکسی E7 در بنچمارک GFXBench به جای مانده است.

0

بعد از عرضه 3 گوشی گلکسی آلفا یا سری A که البته چهارمین گوشی از این سری نیز در راه است، حال به نظر می‌رسد که شاهد رونمایی از سری E با دو مدل به نام‌های گلکسی E5 و گلکسی E7 در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود. البته تا پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر عرضه گوشی هوشمند گلکسی E7 از منابع مختلف به گوش می‌رسید، اما بنچمارک GFXBench امروز با انتشار مشخصات سخت‌افزاری E7 از صحت شایعات پیشین خبر داد.

samsung-galaxy-e7-gfxbench

بر اساس مشخصات لو رفته به نظر می‌رسد گلکسی E7 یک میان رده باشد. بر همین اساس انتظار می‌رود این محصول از صفحه‌نمایشی ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل در کنار پردازنده ۴۶ بیتی ۴ هسته اسنپ‌دراگون ۴۱۰ که بر روی فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز کلاک شده استفاده کند. از دیگر مشخصات احتمالی E7 می‌توان به ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین اصلی با وضوح ۱۲ مگا پیکسل و دوربین جلو ۴٫۷ مگا پیکسلی اشاره کرد.

از مشخصات قید شده می‌توان دریافت که احتمالاً سری E نیز با صفحات نمایش بزرگ اما با مشخصات سخت‌افزاری متوسط به بازار خواهند آمد، اما مهم‌ترین نکته نوع طراحی این سری خواهد بود و باید دید که آیا این سری هم مانند سری A از بدنه‌ی فلزی بهره خواهند برد و یا بدنه پلاستیکی باز هم به کمک سامسونگ خواهد شتافت.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.