آپدیت اندروید ۵ برای اکسپریا زد۲ و زد۳ سونی زمستان منتشر خواهد شد

همان‌طور که در جریان هستید، شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند اندرویدی در حال آماده کردن بسته‌ به‌روزرسانی اندروید ۵ برای محصولات خود هستند. تاکنون شایعات زیادی مبنی بر زمان انتشار این بسته از سوی سونی برای پرچم‌دارانش به بیرون درز کرده، اما دیروز تویتی از سوی Sony Xperia منتشر شد که نوید عرضه اندروید ۵ را در زمستان می‌دهد.

0

دیروز تویتی از سوی اکانت رسمی Sony Xperia منتشر گردید که بر اساس آن آپدیت اندروید ۵ آب‌نبات‌چوبی زودتر از آن چیزی که تاکنون وعده داده شده بود، در زمستان از راه خواهد رسید. بر این اساس اندروید ۵ ابتدا برای پرچم‌دارانی همچون اکسپریا زد ۳ و زد ۲ از راه خواهد رسید و سپس دیگر اعضای خانواده‌های زد ۲ و ۳ را پوشش می‌دهد.

Sony

طبق اطلاعات قبلی میدانیم که محصولاتی همچون  Xperia Z, Xperia ZL, Xperia ZR, Xperia Tablet Z, Xperia Z Ultra,, Xperia Z1S, Xperia Z1 Compact, Xperia Z2, Xperia Z2 Tablet,Xperia Z3, Xperia Z3v, Xperia Z3 Compact و  Xperia Z3 Tablet Compact در لیست دریافت‌کنندگان آپدیت اندروید ۵ از سوی سونی قرار گرفته‌اند.

برخلاف تصور عموم اولین پرچم‌داری که از سونی مجوز دریافت آپدیت اندروید ۵ آب‌نبات‌چوبی را دریافت خواهد کرد اکسپریا زد ۳ نیست، زیرا چندی پیش نسخه گوگل پلی اکسپریا زد اولترا بار سفر به اندروید ۵ را بسته است.

  phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.