تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ برای هدست بلوتوث Gear Circle

پس ارائه ساعت‌های هوشمند و هدست واقعیت مجازی سامسونگ تحت برند Gear حالا نوبت ارائه یک ابزار جانبی دیگر تحت این عنوان است. زیاد فکر نکنید این محصول چیزی نیست جز یک هدست با نام Gear Circle که از طریق بلوتوث به دستگاه مادر متصل می‌گردد.

0

چندی پیش شاهد رونمایی سامسونگ از گجت متفاوتی با نام Gear Circle بودیم که به‌صورت وایرلس به تلفن یا ساعت هوشمند متصل می‌گردد و با لرزش، کاربر را از تماس‌های دریافتی و یا سایر اعلانات، مطلع می‌کند.اگر برایتان جالب است که بدانید این هدست بلوتوثی چگونه انجام وظیفه خواهد کرد، ویدئویی که شرکت سازنده برای معرفی امکانات آن منتشر کرده را در ادامه مشاهده نمایید.

طبق اطلاعات قبلی می‌دانیم که Gear Circle علاوه بر انجام کارهای یک هدست بلوتوثی، می‌تواند اعلانیه های گوشی همراه شما را برایتان بخواند و یا در صورت متصل بودن به یکی از ساعت‌های هوشمند سامسونگ فرامین صوتی را به آن برساند.Gear Circle هم‌اکنون در رنگ‌های مختلفی همچون سیاه، آبی و سفید با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار در بازارهای مختلف البته به‌جز داخلی قابل‌دسترس است.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.