هواوی Honor 6 Plus با دوربین دوگانه و فوکوس فوق سریع رسماً رونمایی شد

سرانجام هواوی پرچم‌دار مرموز خود Honor 6 Plus را با دوربین دوگانه، چیپست جدید هشت هسته‌ای و صفحه‌نمایش 5.5 اینچی معرفی کرد. در ادامه با معرفی کامل این فبلت همراه ما باشید.

5

بگذارید از نقطه تمایز پرچم‌دار جدید هواوی یعنی دوربین‌های پشتی شروع کنیم. هواوی دو سنسور 8 مگاپیکسلی را در پشت قرار داده که می‌توانند با کمک یکدیگر تصاویری 13 مگاپیکسلی بگیرند! به ادعای هواوی ترکیب این دو سنسور به اضافه اندازه پیکسل‌های 1.85 میکرونی و پردازشگر تصویر جداگانه و البته گشادگی f/2.0 امکان گرفتن عکس‌هایی بسیار روشن‌تر در تاریکی را فراهم خواهد کرد. به طور دقیق‌تر یکی از دوربین‌های پشتی گشادگی f/2.0 و فوکوس خودکار دارد و دیگری به فوکوس ثابت و f/2.4 محدود شده است.

Honor-6-Plus

همچنین هواوی ادعا می‌کند دوربین این گوشی می‌تواند تنها در 0.1 ثانیه فوکوس کند؛ یعنی سه‌برابر سریع‌تر از جی3 با فوکوس لیزری! برای اثبات این ادعا البته باید تا عرضه رسمی منتظر بمانیم. این دو سنسور پشتی با فلز آلیاژ روی محکم شده‌اند تا کوچکترین حرکتی نسبت به یکدیگر نداشته باشند. همچنین علاوه بر عکسبرداری بهتر در نور کم کاهش نویز تصاویر و امکاناتی مانند عمق میدان مصنوعی (شبیه به وان ام8) نیز از دیگر مزیت‌های ابتکار جدید هواوی به شمار می‌رود.

Honor-6-vs-Honor-6-Plus

صفحه‌نمایش 5.5 اینچی این گوشی وضوح 1080p داشته و هواوی تصمیم گرفته تا با گنجاندن یک پنل QHD توان سخت‌افزاری چیپست Kirin 925 را در قلب آن هدر ندهد. این چیپست به 8 هسته 1.8 گیگاهرتزی مجهز بوده و با کمک سه گیگابایت رم قطعاً به خوبی از پس تمامی اپلیکیشن‌ها برمی‌آید. از سایر مشخصات Honor 6 Plus می‌توان به 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل گسترش، ضخامت 7.5 میلی‌متری و باتری 3600 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد. زبان طراحی بسیار به سری P6 و P7 و البته آیفون‌های قبلی شباهت داشته و ترکیبی از شیشه و فلز به حساب می‌آید.

Huawei-Honor-6-Plus-design

هواوی Honor 6 Plus قرار است از فردا با قیمت بسیار خوب 323 دلار برای نسخه 3G و 403 دلار برای نسخه 4G LTE هر دو با پشتیبانی از دو سیم‌کارت برای پیش فروش عرضه شود. گفتنی است گمان می‌کردیم این گوشی قرار است با نام Honor 6X معرفی شود اما هواوی سبک نام‌گذاری آیفون‌مانندی را انتخاب کرده است!

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. top tips می‌گوید

    خجالت نمیکشید، یه مشت آدم گنده گوشی هاتون رو به رخ هم میکشید، متاسفانه هنوز نمیدونید که گوشی شخصیت نمیاره . سعی کنید راجب نقاط ضعف و قوت یه گوشی حرف بزنید تا اینکه مدام برندها رو بزنید تو سر هم

  2. taghi می‌گوید

    کپی کپی اره شما بگید کپی کرده.خودتون رو گول بزنید چون رفتین گوشی با همین امکانات گرون خریدین حالا میسوزین ک ارزون اومده میخواید بگید مال شما بهتره خخخخ

  3. taghi می‌گوید

    قربون هواوی برم خدایی رو همه رو کم کرده و ب زودی فاصله زیادی میندازه بین خودش و بقیه حرف نداره بپر برو جلوووووو

  4. mehdi می‌گوید

    خدا قیمتش چنده

  5. اردلان می‌گوید

    حتی تو اسم هم تقلید؟!!
    honor 6 پلاس؟!!!
    خب همین کارارو میکنید اپل تب میکنه که چقدر عالیه که ازش تقلید میکنن