آغاز فروش گلکسی A3 و گلکسی A5‌؛ ادامه راه فلزی‌های سامسونگ!

اگر منتظر عرضه شوالیه‌های تمام فلزی گلکسی A5 و A3 بودید خوشحال باشید! شواهد نشان می‌دهند که سامسونگ این دو مدل جدید خود را امروز در تایوان عرضه کرده‌است. اما هنوز ابهامات بدون پاسخی باقی مانده، چه زمانی بصورت بین‌المللی در بازار های مختلف شاهد آنها خواهیم بود؟ و هم‌چنین آیا این دو از الان سرنوشت گلکسی فلزی بعدی یعنی مدل A7 را مشخص خواهند کرد؟!

0

بعد از عرضه مدل گلکسی آلفا با فریم فلزی، گلکسی A5 و A3 که دو تلفن جدید میان‌رده محسوب می‌شوند، امروز عرضه شده‌اند. هردو دارای بدنه تمام فلزی هستند که آنها را نسبت به اعضای قبلی خانواده گلکسی زیباتر و خوش‌دست‌تر کرده‌است اما معایبی هم اضافه شده مثل غیرقابل تعویض بودن باتری که اگر از طرفداران همیشگی سامسونگ هستید شاید این مسئله جدیدی به نظرتان بیاید.

هر دو مدل دارای پردازنده چهارهسته‌ای 64بیتی اسنپدراگون 410 کوالکوم هستند اما تفاوت‌های اساسی نیز دارند، گلکسی A5 از صفحه‌نمایش 5 اینچی 720p بهره می‌برد درحالی که صفحه‌نمایش گلکسی A3 4.5 اینچی 540p می‌باشد. علاوه‌بر صفحه‌نمایش مدل A5 2 گیگابایت رم، 16 گیگ حافظه‌داخلی، دوربین 13 مگاپیکسلی پشتی و باتری 2300 میلی‌آمپر‌ساعتی دارد درحالی که این مقادیر در مدل A3 به‌ترتیب 1 گیگ رم، 8 گیگ حافظه‌داخلی، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و باتری 1900 میلی‌آمپرساعتی تعبیه شده‌اند.

دوربین جلویی هردو مدل 5 مگاپیکسلی با لنز عریض درنظر گرفته شده و با اندروید 5 به دست کاربران می‌رسند. در تایوان قیمت مدل A5 380 دلار و مدل A3 287 دلار اعلام شده‌اند اما همانطور که ذکر شد، برنامه سامسونگ برای عرضه جهانی این دو مدل هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما خیلی هم دور از ذهن نیست اگر به تعداد محدود و با قیمت‌های نجومی از چند روز دیگر در ایران خودمان به‌فروش گذاشته شوند!

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.