وایبر اولین بازی‌های خود را با هنرنمایی استیکرها به صورت محدود عرضه کرد

اگر شما هم اهل استفاده از پیام‌رسان‌های موبایلی ازجمله لاین، وایبر، تانگو و این قبلی برنامه‌ها باشید، بدون شک تاکنون نام استیکر یا همان شکلک‌های معروف وایبر را شنیده‌اید، اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید مدیران وایبر در حال برنامه‌ریزی عرضه بازی‌هایی برای کاربران این پیام‌رسان با نقش‌آفرینی همین استیکرها هستند.

0

استیکرهای وایبر یکی از جذاب‌ترین و متنوع‌ترین شکلک‌های پیام‌رسان‌ها هستند که کاربر با استفاده از آن‌ها می‌تواند چندین خط و احساس را به‌طرف مقابل به‌آسانی منتقل کند. شاید همین جذابیت و محبوبیت باشد که مدیران وایبر را به فکر عرضه بازی موبایلی‌های انداخته که استیکرها در آن‎ها نقشی کلیدی دارند.

چندی پیش بود که وایبر از سرویس مکالمه تصویری خود در جهت رقابت با سرویس اسکایپ مایکروسافت رونمایی کرد، اما به نظر می‌رسد مدیران این پیام‌رسان هدف‌های والاتری را برای برنامه خود در نظر گرفته‌اند، بر همین اساس امروز خبری مبنی بر انتشار  اولین بازی‌های وایبر با هنرنمایی استیکرها منتشر شد. بازی‌های وایبر از یک API خصوصی به نام Viber Connect استفاده می‌کنند که اجازه می‌دهد کاربران با کمک آی دی وایبر خود، دیگر دوستانشان را به بازی دعوت کنند.

Viber game1

طبق اطلاعات منتشر شده، وایبر قرار است برای ساخت بازی‌ها خود با کمپانی Storm8 همکاری کند و هم‌اکنون نیز برای شروع سه بازی Veber Candy Mania،Viber Pop و Wild Luck Casino را برای کاربران این پیام‌رسان در کشورهای  مالزی، بلاروس، اوکراین منتشر کرده است. بر اساس گفته مدیران وایبر، قرار است در آینده بازی‌های بیشتری به این پلتفرم اضافه شوند که شخصیت‌های استیکرهای وایبری در آن‌ها نقش‌های کلیدی را ایفا خواهند کرد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.