میلان به شهروندان خود برای به خیابان نیاوردن خودروها پاداش می‌دهد!

برخی از اروپایی‌ها تلاش می‌کنند تا حجم ترافیک فعلی شهرهای خود را اصلاح کنند. لندن از طرح ترافیک استفاده می‌کند، درحالی‌که هامبورگ تلاش می‌کند تا عبور و مرور خودروها را تا اواسط 2030 از وسط شهر کاملاً ممنوع کند اما میلان اهداف دیگری در سر دارد.

1

دولت میلان ظاهرا به جای پول گرفتن از مردم، هرگاه که به محدوده طرح وارد می‌شوند، با بخش حمل‌ونقل عمومی، آژانس بیمه یونی‌پل، Octo Telematics، یک سازنده جعبه‌های سیاه و پردازنده سیستم‌های کامپیوتری-مخابراتی قرارداد بسته تا طرح جدیدی اجرا کنند که در آن، مردم را تشویق کنند که ماشین‌هایشان را پارک کرده و از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

در این طرح با سیستم‌های نصب‌شده بر خودروهای مشتریان صاحب بیمه یونی‌پل، مقامات می‌دانند که هر ماشین چند بار در هفته از خانه خارج می‌شود و به این روش به صاحبان خودروهایی که از 7:30 صبح تا 7:30 عصر در منزل مانده‌اند به ازای هر روز 1.5 یورو یا 1.84 دلار پاداش می‌دهد. البته این پاداش بزرگی نیست اما به اندازه پول بلیت حمل‌ونقل عمومی می‌شود و به سادگی با پیامک برای افراد می‌رود.

Jonathan Hewett مدیر فروش Octo Telematics به روزنامه فایننشال تایمز گفت: هدف این پروژه گرد آمدن سازمان‌های خصوصی و عمومی و بهتر ساختن زندگی برای شهروندان اروپایی است.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا اجازه می‌دهید که شرکت بیمه شما، استفاده از خودرویتان را تحت نظر قرار دهد؟ آیا دریافت مبلغ ناچیز به صورت روزانه برای استفاده نکردن از ماشینتان کافی است یا به مشوق بزرگ‌تری نیاز دارید؟

autoblog

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. omidreza می‌گوید

    چه ایده باحالی.من که موافقم