با Irradiate تبلیغات آی‌تونز رادیو در مک و iOS را حذف کنید

آی‌تونز رادیو یک سرویس رادیویی عالی‌ و عظیم «اپل» است. شما در آن می توانید ایستگاه رادیویی خود را بسازید و همچنین ایستگاه رادیویی بسازید که بر پایه ی آثار یک هنرمند و یا آهنگ‌های مشابه آثار او هستند.

0

شاید تنها ایراد این سرویس تبلیغاتی است که گاه‌و‌بیگاه بر روی صفحه ظاهر می‌شود که ممکن است برای بعضی آزار‌دهنده باشد. یکی از راه های رهایی از این تبلیغات ثبت‌نام در ITunes Match است که برایتان 25 دلار در سال هزینه خواهد داشت؛ راه دیگر استفاده از برنامک irradiate برای غیر فعال کردن تبلیغات است. اما ببینیم چگونه؟ در ادامه با فارنت همراه باشید.

Irradiate یک برنامک ساده و موجود برای مک و آی‌او‌اس است. کاری که این برنامک انجام می‌دهد این است که از ارتباط بین آی‌تونز و سروری که تبلیغات آی‌تونز رادیو در آن ذخیره و نگهداری می‌شود جلوگیری می‌ کند. زمانی که این ارتباط مسدود می‌شود، آی‌تونز دیگر نمی‌تواند به این تبلیغات دسترسی داشته باشد و آن ها را نمایش نمی‌دهد.

irradiate-block-ads

برای شروع، irradiate را از تارنمای سازنده‌ی آن دریافت کنید. فایل را از حالت فشرده خارج کنید و برنامه را اجرا کنید. به محض اجرای آن یک پنجره را مشاهده خواهید کرد که به شما پیشنهاد می‌کند که بر روی block ads (مسدود کردن تبلیغات) کلیک کنید.

irradiate-block-ads-successfully

پس از آن پنجره‌ایی مشابه تصویر زیر به شما اطمینان میدهد که تبلیغات آی‌تونز رادیو نمایش داده نمی شوند.

irradiate-restore-ads

برای فعال کردن مجددا نمایش این تبلیغات می توانید برنامه را بار دیگر اجرا کنید و بر روی restore ads کلیک کنید. به همین سادگی، به همین خوشمزگی!

maketecheasier

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.