چگونه به راحتی و با عکاسی با نور فلش می‌توانید سرطان چشم در کودکان را تشخیص دهید؟

یک کمپین جدید تبلیغاتی در بریتانیا، والدین را تشویق می‌کند تا از طریق عکاسی با نور فلش، از ابتلای کودک خود به بیماری سرطان چشم، آگاه شوند.

1

این پوسترها که به سفارش بنیاد حمایت از کودکان مبتلا به سرطان چشم، طراحی شده‌اند شامل تصویر کودکانی است که از بیماری “رتینوبلاستوما” نجات یافته‌اند. رتینوبلاستوما سرطان بی‌رحمی است که در سنین رشد سلول‌های تشخیص نور چشم کودکان را هدف قرار می‌دهد.

check their child for eye cancer  adcampaign2

در این پوسترها از والدین خواسته شده که با نور فلش دوربین از کودک خود عکس بگیرند. یکی از علائم رتینوبلاستوما این است که مردمک چشم در عکس به جای قرمز، سفید رنگ دیده می‌شود.

check their child for eye cancer  adcampaign1

به منظور اطمینان از این روش، توصیه می‌شود که عکس کاملا طبیعی و با حذف تمام افزونه‌های نوری گرفته شود. قرمز نبودن مردمک یک چشم و یا سفید بودن آن می‌تواند از علائم وجود رتینوبلاستوما باشد. بنابراین، با استفاده از یک دوربین عکاسی، چشم و به دنبال آن، زندگی کودکتان را نجات دهید.

petapixel

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حمید می‌گوید

    من همیشه تو عکسا چشام قرمز میفته!
    پس نگو از سلامت زیادی بوده!! :D