جورج لوکاس در مورد تریلر جنگ ستارگان می‌گوید: هنوز آن را ندیده‌ام!

مدتی هست که تریلر فیلم جدید جنگ ستارگان منتشر شده است. ولی در این میان خالق اصلی این سری از فیلم‎ها، علاقه‎ای به دیدن آن نشان نداده است.

1

پس از انتشار اولین تریلر فیلم جنگ ستارگان: نیروی بیدار واکنش‎ها و نظرات هیجانی زیادی درباره‎ی این فیلم در سطح اینترنت منتشر است. تقریباً تمام علاقه‎مندان به این سری از فیلم‎ها، تریلر آن را دیده‎اند و بسیاری نیز نظرات خود را بیان کرده‎اند و نقدهایی بر این تریلر نوشته‎اند. در این میان، یک نفر وجود دارد که به نظر می‎رسید احتمالاً زودتر از هر کسی دیگری، این تریلر و هر فیلم جدیدی درباره‎ی جنگ ستارگان را ببیند. آن شخص کسی نیست جر خالق این مجموعه: جورج لوکاس.

Maldar-lucas_replaceوقتی که رسانه‎ی خبری Page Six از جورج لوکاس نظرش را درباره‎ی این تریلر جویا شد، در عین تعجب وی جواب داد:

چیزی در این مورد نمیدانم. حتی هنوز این تریلر رو ندیدم!

ظاهراً پاسخ وی درباره‎ی ندیدن تریلر، به دلیل مهیا نبودن شرایط تماشای فیلم بوده است این تریلر به تازگی تنها در 30 سالن سینما در آمریکای شمالی به نمایش در آمده است (قبل از اکران فیلم اصلی در سینما، این تریلر پخش می‎شود). جورج لوکاس گفت:

هنوز این فیلم در سینما اکران نشده است. دوست دارم به سینما بروم و در آنجا فیلم را کامل ببینم. قصد دارم وقتی اکران شد آن را ببینم.

البته احتمال این هست پاسخ لوکاس نشانه‎ی بخشی از بی‎علاقگی و سردی وی به خاطر عدم حضور مستقیم بر روی سری جدید فیم‎های جنگ ستارگان باشد. از وی سوال شده بود که آیا کنجکاو نیست تا ببیند که جی جی آبرامز، کارگردان این فیلم جدید، با فرانشیز وی چه کرده است. او بنا بر گزارش پاسخ داد:

نه واقعا!

تاریخ اکران فیلم جنگ ستارگان: نیروی بیدار در تاریخ 27 آذر 1394 است. احتمالاً جورج لوکاس تا آن زمان، این تریلر را تماشا و نظراتی دربارهِ آن ارائه کند.

The Hollywood Reporter

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Qq می‌گوید

    من دیدم. نظر شخصی من اینه که زیاد جالب نبود. البته فکر کنم بهتر از فیلم جدید ترمیناتور باشه.