تمام تریلرهای مراسم Game Awards 2014 را اینجا تماشا کنید!

0

بعد از این‌که در دو – سه روز گذشته سعی کردیم در فارنت پوشش نسبتا کاملی از دو رویداد مهم صنعت بازی در این هفته یعنی The Game Awards و PlayStation Experience ارائه بدهیم، بالاخره فرصت شد تا تمامی تریلرهای منتشر شده در مراسم The Game Awards را در یک پست برای شما آماده کنیم. قطعا خبرهای مهم مربوط به این رویداد، از جمله لیست بازی‌هایی که برنده‌ی جوایز این مراسم شدند، رونمایی‌های مهم و حتا برخی از تریلرها را قبلا در فارنت خوانده و مشاهده کرده‌اید. یا شاید هم به طور مستقیم به تماشای این مراسم سه ساعته نشسته بودید، اما برای مرور مراسم هم که شده، بد نیست تریلرها را مجددا تماشا کنید. همچنین می‌توانید خلاصه‌ی همه‌ی خبرهای این مراسم را در این‌‌جا بخوانید.

 

DYING LIGHT

پارکور با حضور زامبی‌ها با دوربین اول شخص، در یک شهر زیبا و بزرگ؟ اولین چیزی که می‌شود در مورد Dying Light گفت همین است. این بازی را تیم سازنده‌ی Dead Island و Call of Juarez یعنی Techland برای کنسول‌های نسل هفتمی می‌سازد.

METAL GEAR ONLINE

با وجود تاکیدهای زیادی که پلی‌استیشن 4 بر روی قابلیت‌های اجتماعی دارد، پر بیراه نیست اگر نشود بازی متال‌گیر 5 را بدون یک بخش چند نفره‌ی درست و حسابی تصور کنیم. و همین هم هست. آن‌چه می‌بینید مربوط می‌شود به متال‌گیر آنلاین که همراه با متال‌گیر 5 می‌آید.

BLOODBORNE

هی بچه‌ها، شما هم خشونت دوست دارید؟ اگر این طور است که بازی Bloodborne آخرین ساخته‌ی سازندگان Dark Souls یعنی استودیوی From Software مخصوص خودتان است. در این ویدئوی جدید ما گیم‌پلی دونفره‌ی همکاری را می‌بینیم، با چند سلاح جدید (از جمله نارنجک‌های آتش‌زا) آشنا می‌شویم و چند هیولای جدید را ملاقات می‌کنیم. و البته، چند گالن خون هم در کار است!

HAZELIGHT TEASER

افراد کلیدی تیم سازنده‌ی بازی فوق‌العاده‌ی سال گذشته یعنی Brothers: A Tale of Two Sons دور هم جمع شده و استودیوی خودشان را تاسیس کرده‌اند که زیر نظر الکترونیک آرتز کار می‌کند و همان‌طور که حدس می‌زنید، مجددا در حال کار بر روی یک بازی هستند که در آن می‌توانید به طور همزمان دو کارکتر را کنترل کنید. ویدئوی حاضر معنای لغوی کلمه‌ی “تیزر” را به شما تفهیم می‌کند. در این ویدئو چند نفر را می‌بینیم که در مورد این‌که بازی قرار است چطور باشد و مراحل ساخت چطور پیش می‌روند حرف می‌زنند و در آخر هم برای چند ثانیه از بازی می‌بینیم که چیز خاصی دستگیرمان نمی‌شود.

NO MAN’S SKY

No Man’s Sky از آن دسته بازی‌هایی است که خیلی مشتاق و منتظر عرضه‌ی آن هستیم. هر بار که از این بازی تریلری نشان داده می‌شود از دفعه‌ی قبل بهتر به نظر می‌رسد و این‌بار یک بار دیگر به دنیای مرموز و بزرگ این بازی راه پیدا می‌کنیم.

UNTIL DAWN

اگر موجودات ماسک‌دار هنوز هم می‌توانند شما را بترسانند، این ویدئو را نبینید. در این بازی با یک جانیِ نقاب دار با صدایی که بیش از هر چیز شبیه به «جیگساو» از سری فیلم‌های «اره» است طرف هستیم که سر به سر زنان بی دفاع می‌گذارد. و احتمالا شما بخش‌هایی از بازی را با این هیولا در یک خانه گیر افتاده‌اید.

THE ORDER: 1886

باز هم ویدئویی از The Order: 1886 و باز هم مثل همیشه یک بازی به شدت با کیفیت و زیبا و این بار ویدئو با انفجار یک بالگرد شروع می‌شود. واقعا!

THE WITCHER 3: WILD HUNT

استودیوی سی‌دی پراجکت لهستان با بازی خود یعنی ویچر همیشه دلبری می‌کند! یعنی انصافا دل توی دل هواداران این بازی نیست و همه منتظریم تا عرضه شود و حالا این هم که هی تاخیر می‌خورد!

ZELDA WII U

مهم‌ترین بخش از اطلاعات این تریلر در مورد زلدا، این است که سال آینده منتشر می‌شود. این یعنی به خاطر زلدا هم که شده باید یک وی‌یو بخریم. چیزی که از این هم جالب‌تر است این است که میاموتو و آنوما در گفتگوی خود در حین زلدا بازی کردن به این نتیجه می‌رسند که «استار فاکس» این بازی را از نظر فروش شکست خواهد داد!

KING’S QUEST

برای یک سفر نوستالژیک آماده‌اید؟ بازی ماجرایی کلاسیک استودیوی Sierra بازگشته و قرار است برای تقریبا هر پلتفرمی که فکرش را بکنید عرضه شود!

GODZILLA

بازی گودزیلای جدید معرفی شده و این تریلر مربوط به آن است. این بازی برای پلی‌استیشن 3 و 4 عرضه می‌شود و آخرین بازی گودزیلایی که عرضه شده بود، بازی Godzilla Destroy All Monsters Melee برای گیم‌کیوب بود که چون بازی خوبی بود انتظار داریم این یکی هم خوب از آب در بیاید که البته…!

BEFORE

در زمان حیات اولین ایکس‌باکس تاریخ، یک بازی به اسم B.C. وجود داشت که توسط «پیتر مولینیو» ساخته شده بود که ماجرای قبلیه‌ای از غارنشینان را در مقابله با جهان پیرامونشان نشان می‌داد. متاسفانه این بازی هرگز عرضه نشد. Before همان بازی نیست، اما روی کاغذ خیلی به آن بازی شبیه است. شکار، جمع‌آوری ضروریات، تغییر فصول و چیزهای دیگر را در این بازی خواهیم دید. و البته که در این ویدئو، بازی جذابی به نظر می‌رسد.

ADR1FT

بر اساس این ویدئو می‌شود بازی را در یک جمله خلاصه کرد: این همان فیلم علمی‌-تخیلی برنده‌ی اسکار یعنی Gravity در فرم بازی است. فعلا همین را می‌دانیم که شما جایی در اعماق فضا، بالای زمین در یک ایستگاه فضایی تخریب شده دست و پا می‌زنید و به دنبال اکسیژن هستید. بقیه‌اش هم معلوم نیست.

HUMAN ELEMENT

شاید بیش از هر کدام از بازی‌های بالا، در مورد این بازی نتوان حرف زد! این بازی به نظر مخلوطی از بازی‌های Team Fortress ، Rage و اولین Motorstorm می‌رسد و شمایل Sunset Overdrive را هم با خود به همراه دارد. اما دیگر چه؟ آیا این بازی یک بازی ریسینگ است؟ آیا یک تیراندازی اول شخص است؟ در حال حاضر هر کس نظری دارد!

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.