احتمالاً دیگر خبری از G Pro 3 ال‌جی نخواهد بود

گزارش‌هایی منتشر شده که ال‌جی به دلیل تمرکز بر روی جی 4 از ادامه سری جی پرو صرفنظر کرده و بر اساس این شایعات احتمالا زمستان امسال شاهد عرضه جی پرو 3 نخواهیم بود.

0

در زمستان‌ سال‎های 1391 و 1392 بود که شرکت ال‌جی دو فبلت پرچم‎دار خود در سری G Pro را به بازار عرضه کرد. در سال 1391 اپتیموس جی پرو و در سال 1392 جی پرو 2 عرضه شدند و جالب‎تر این که هر دو در بهمن‎ماه آن سال‎ها معرفی شده بودند (گزارش رونمایی رسمی اپتیموس جی پرو در ایران در فارنت).

بر اساس منطق زمانی شرکت ال‎جی احتمالاً فبلت سوم پرچم‎دار خود را در اوایل 2015 عرضه می‎کند (جرات نکردیم بگوییم که دقیقا ًدر 24 بهمن‎ماه 1393 عرضه خواهد شد!). اما به تازگی شایعه‎ای پخش شده که حاکی از این است که منتظران ال‎جی جی پرو 3 احتمالاً به طور ناخوشایندی شگفت‎زده خواهند شد.

بنابر گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‎رسد که این شرکت کره‎ای، خط تولید این خانواده‎ی فبلت را لغو کرده و تمرکز خود را بر روی پرچم‎دار بعدی گذاشته که قطعاً جی 4 نامیده خواهد شد. در گزارش‌های منتشر شده دلیل شرکت ال‌جی این طور عنوان شده که با توجه به این که جی 3 با نمایشگر 5.5 اینچی تقریباً به بزرگی جی پرو 2 با نمایشگر 5.9 اینچی است و می‎توان آن را در زمره‎ی فبلت‎ها قرار داد، ال‌جی دست به چنین برنامه‌ای زده است.

اگر چه با چنین دلیلی شاید شایعاتی از این قبیل به واقعیت خیلی نزدیک دیده شوند اما باید در نظر گرفته که شرکت‌های رقیب مانند سامسونگ نیز دقیقا محصولات پرچمدار خود را در دو رده گشوشی‌های عادی و فبلت‌ها عرضه می‌کند و از این رو شاید بتوان این دلیل و در نتیجه این گزارش‌ها را رد کرد. البته این شایعه مدعی این نیست که شرکت ال‎جی دیگر دستگاهی با صفحه‎ی بزرگ در اوایل سال 2015 عرضه نخواهد کرد.

در عین حال ما شنیده‎ایم که جی پرو 3 ممکن است دارای چیپست تولید خود ال‎جی، یعنی پردازنده‎ی هشت هسته‎ای NUCLUN (که قبلاً به نام Odin شناخته می‎شد)، باشد که بر اساس گزارشات این چیپیست ناقص و دارای مشکلات زیادی است، در نتیجه احتمالا بر فروش جی 3 به بدترین حالت ممکن تاثیر می‎گذارد.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.