کاسیو دوربین جدید خود را با تمرکز بر گرفتن عکس های سلفی معرفی کرد

بدون شک عاشقان عکاسی کم نیستند و از این بین افرادی علاقه خاصی به گرفتن عکس های سلفی از خود و دوستانشان دارند.شاید همین علاقه باشد که شرکت های مختلفی از جمله سامسونگ، اچ‌تی‌سی و حتی کاسیو را به ساخت دستگاه هایی وادار کرده که تمرکز خاصی بر روی گرفتن عکس های سلفی دارند.

0

بیشتر افراد کاسیو را به خاطر ساعت‌های با کیفیت آن می‌شناسند، اما این شرکت دستی هم در ساخت دوربین‌های دیجیتال دارد.
این شرکت ژاپنی امروز از یک مدل جدید دوربین دیجیتال با نام Kawaii Selfie by Mirror Cam پرده برداشت که تمرکز خاصی بر گرفتن عکس‌های سلفی دارد.

در این دوربین از یک آینه به جای صفحه‌نمایش در جلو آن استفاده شده که کاربر می‌تواند با بهره بردن از آن استایل خود را برای گرفتن سلفی تنظیم نمایید. در زیر این آینه یک لنز  ۱۴ مگا پیکسلی با گشودگی f/5 قرار دارد. در کنار دوربین نیز یک فلش بسیار کوچک LED قرار داده شده که به نظر نمی‌رسد کارایی چندانی داشته باشد.

کاسیو در ساخت این محصول از شرکت Kawaii کمک گرفته و برای آن نرم‌افزار خاصی تولید کرده که کاربر می‌تواند پس از گرفتن عکس، دست به ویرایش و اضافه کردن افکت‌های دلخواه بر روی آن بزند. در ساخت این دوربین توجه خاصی به سلیقه بانوان صورت گرفته است.

از دیگر ویژگی‌های دوربین جدید کاسیو می‌توان به دارا بدون صفحه‌نمایش ۲٫۷ اینچی، قابلیت اتصال از طریق وای فای، آپلود مستقیم تصاویر در شبکه‌های اجتماعی و باتری ۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

طبق گفته کاسیو این دوربین در هر با شارژ کامل می‌تواند ۲۳۰ عکس یا ۳۵ دقیقه ویدیو را با رزولوشن 1080p ذخیره کند.Kawaii Selfie by Mirror Cam قرار است از هفته آینده با وزن ۱۳۳ گرم در رنگ‌های صورتی، سفید و سبز با قیمت ۳۳۰ دلار در هنگ‌کنگ به فروش برسد.

engadget

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.