در این نمودار میزان صعود و سقوط نسخه‌های مختلف اندروید را ببینید

آخرین اطلاعاتی که از سیستم‌عامل‌های اندروید آب نبات چوبی وجود دارد نشان می‌دهد که تمام دستگاه‌هایی که از این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند به زور 0.5 درصد از کل دستگاه‌های استفاده‌کننده از اندروید را شامل می‌شود. در طرف مقابل، اندروید 4.4 کیت کت که به تنهایی به عنوان ستاره نمایش ما درامد است، روزبه‌روز در حال محبوب‌تر شدن است و تا به امروز رکورد نرخ تطابق را از محصولات قبلی به سرقت برده است.

0

آیا تا به حال برای شما سؤال پیش نیامده که سیستم‌عامل‌های اندروید چگونه بین دستگاه‌های اندرویدی توزیع شده‌اند؟ اگر جواب سؤال را میدانید که خوش به حالتان و اگر نمی‌دانید در اینجا به کمک نمودارهای آقای دیوید کوپولا شما می‌توانید این توزیع را ببینید. این نمودار شامل چگونگی توزیع نسخه‌های نان زنجبیلی، کیت‌کت، بستنی ساندویچی و جلی‌بین است.

Android-chart

حال نکته قابل‌توجه در رابطه با این نمودار و خطوطش در واقع در این است که شما مثلاً اگر به نسخه 4.2 اندروید توجه کنید می‌بینید که این سیستم‌عامل با یک شیب ملایم شروع به صعود می‌کند تا اینکه به بیش‌ترین میزان خود برسد و پس از آن شروع به افول می‌کند. حال در همان زمان سیستم‌عامل اندروید 4.1 نیز در بازار وجود داشته است ولی نکته جالب این است که طی ماه‌های گذشته استفاده از آن رو به نزول بوده است. حال اگر به سراغ ستاره میدان برویم می‌بینیم که اندروید 4.4 با سرعت در ماه‌های اخیر در حال گسترش بوده است و از نمودارها مشخص است که فعلاً قصد کاستن از سرعت گسترش خود را ندارد. البته ما بی‌صبرانه منتظریم که ببینیم در آینده چه اتفاقی برای اندروید 5.0 خواهد افتاد و این نسخه از سیستم‌عامل اندروید چگونه می‌خواهد ما را شگفت‌زده کند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.