سایت گوگل با طراحی متریال این شکلی خواهد شد

طراحی متریال گوگل از زمان معرفی اندروید 5 توجه زیادی را به خود جلب کرده و گوگل قصد دارد اپلیکیشن‌های اندرویدی و همچنین سرویس‌های تحت وب خود را با این طراحی منطبق کند؛ اما آیا تصور کرده‌اید صفحه اصلی وبسایت گوگل با این طراحی چه شکلی خواهد شد؟

2

در حال حاضر بسیاری از اپلیکیشن‌های اندرویدی گوگل مانند جیمیل، نقشه‌ها، گوگل پلی، گوگل درایو و گوگل فیت با این طراحی عرضه شده‌اند و سرویس تحت وب اینباکس گوگل نیز حالا طراحی متریال دارد. بر همین اساس آرلین سالومون یک طراح سایت Dribble اخیراً سعی کرده تا گوگل را با طراحی متریال بازطراحی کند.

در طراحی جدید متریال گوگل انیمیشن‌های روان صفحه‌های مختلف کاغذی را با بعد و سایه به تصویر می‌کشند و دقیقاً مشخص است هر المان از کجا وارد و یا خارج می‌شود. البته بعید است که گوگل به همین زودی‌ها صفحه‌ای که میلیون‌ها نفر کاربر از سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند را تغییر دهد.

اگر به خاطر داشته باشید در سال 2010 گوگل به صورت آزمایشی سعی کرد تا شبیه به موتور جستجوی بینگ در پس‌زمینه تصاویر مختلفی را نمایش دهد اما تنها چند ساعت بعد به علت نظرات مخالف کاربران آن را حذف کرد. همچنین پس از آن در همان سال گوگل سعی کرد تا انیمیشن‌هایی با فناوری HTML5 را در صفحه خانگی خود اضافه کند که باز هم برخی کاربران به دلیل درگیری 100 درصدی پردازنده از گوگل انتقاد کردند و گوگل مجبور به تجدید نظر شد. به این ترتیب احتمالاً هر تغییری در گوگل از این پس جزئی و مرحله به مرحله خواهد بود چرا که گوگل قصد ندارد کاربران را به رقبایی مانند بینگ و یاهو ببازد.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. soheil می‌گوید

    برگرفته از طراحی سیستم عامل آتاری هستش!

  2. امیرعباس می‌گوید

    کلا برگرفته از طراحی مدرن مایکروسافت (مترو) هستش .