تصاویر گلکسی A7 باریک‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ لو رفت

در حالیکه هنوز سامسونگ بطور رسمی گوشی Galaxy A7 را معرفی نکرده اما اکنون می‎توان نگاهی به تصاویر لو رفته‎ی این گوشی هوشمند انداخت. البته باید از مرکز صدور گواهی تجهیزات مخابراتی چین (CTCC) تشکر کرد که‌ با انتشار این تصاویر این خبر را تایید کرده است.

0

با توجه به این که این گوشی از سری گوشی‎های هوشمند Galaxy A محسوب می‎شود از این رو گوشی A7 تفاوت ظاهری زیادی نسبت به مدل‎های Galaxy A5 و Galaxy A3 ندارد اما از هر دوی آن‎ها بزرگ‎تر است.

در ابتدا فکر می‎کردم که گوشی A7 دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی خواهد بود اما چنین نیست. این گوشی هوشمند جدید با صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p عرضه خواهد شد و اندازه‎ی آن 150.9 در 75.9 در 6.3 میلی‎متر خواهد بود. با این اوصاف باریک‎ترین گوشی هوشمند سامسونگ تاکنون خواهد بود (فقط کمی باریک‎تر از گوشی 6.7 میلی‎متری Galaxy A5 و Galaxy Alpha است).

Samsung-Galaxy-A7-SM-A7009

ظاهراً مرکز صدور گواهی تجهیزات مخابراتی چین این موضوع را تایید کرده که گوشی  گلکسیA7 دارای پردازنده‎ی 64 بیتی هشت هسته‎ای اسنپ‌دراگون 615 با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتز است. دیگر خصوصیات این گوشی هوشمند عبارتند از: ارتباط LTE، دوربین 13 مگاپیکسلی (و نه 12 مگاپیکسلی) در قاب عقب با فلش LED، دوربین 5 مگاپیکسلی در قاب جلو، اندروید کیت کت 4.4.4، دارای 2 گیگابایت RAM و 16 گیگابایت حافظه‎ی داخلی غیرقابل ارتقا.

گوشی Galaxy A7 که توسط مرکز تجهیزات مخابراتی چین تایید شده دارای شماره مدل SM-A7009 می‎باشد و بطور خاص برای بازار چینی‎ها ساخته شده است. سامسونگ به زودی بطور رسمی این گوشی هوشمند جدید را معرقی خواهد کرد. بنابراین زمان زیادی طول نخواهید کشید تا بتوانیم اطلاعات بیشتری بدست بیاریم.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.