اپ‌نت: فلَپی‌بِرد را فراموش‌کنید، Crossy Road اینجاست!

بازی جدید بی‌پایان Crossy Road یک هفته بعد از انتشارش توانست جزو 10 اپلیکیشن برتر رایگان اپ‌استوراپل شود. در صفحه اصلی این بازی که برپایه سبک هشت‌بیتی عبور‌از عرض جاده Frogger ساخته‌شده، نزدیک به چهل‌هزار کاربر امتیازدهی انجام داده‌‌اند و ظاهرا خیلی‌ها معتادش شده‌اند!

0

اگر از آن جمله کاربرانی هستید که از بازی‌های ساده ودرعین‌حال اعتیادآور موبایلی لذت می‌برید، عاشق Crossy Road خواهید شد. هدف بازی ساده است، باید به قهرمانان کوچک کمک‌کنید تا از جاده‌های شلوغ عبور کنند و مراقبشان باشید تا به اتومبیل‌ها یا قطارها اصابت نکرده و از موانع بگذرند. شاید الان از خود می‌پرسید خب به کجا می‌رسند؟!

برخلاف بازی مشابه قدیمی، Crossy Road پایان ندارد و شاید هم همین یکی از نکاتی‌است که به جذابیت بازی افزوده! هرچه بیشتر از موانع عبور کرده و جلوتر بروید امتیاز بیشتری کسب می‌کنید. رقابت میان کاربران گیم‌سنتر و فیسبوک سنگین است ولی بازی آسان نیست و بدون‌شک حداقل چندساعتی مشغول بازی کردن خواهیدشد! باید کامل تمرکز داشته باشید و عکس‌العمل به‌موقع و سریع نشان دهید.

Crossy-Road

گرافیک بازی مشابه فلپی‌بِرد، طرح پیکسلی ولی سه‌بعدی ساخته ‌شده و رنگ‌های روشن، از همان اول کاربر را جذب می‌کند. هربار که بازی از اول شروع می‌شود همه‌چیز متفاوت است و خسته شدن از محیط بازی، دشوار به‌نظر می‌رسد.

 گیم‌پلی پیچیدگی خاصی ندارد. هر یک کلیک در صفحه باعث می‌شود یک قدم جلو بروید که یک امتیاز حساب می‌شود. با کلیک‌کردن پشت‌سر‌هم در صفحه کاراکتر به جلو حرکت می‌کند. اگر به جهات مختلف سوایپ کنید هم امکان حرکت به عقب یا چپ و راست وجود دارد. پنجاه کاراکتر مختلف با ظاهر و صداگذاری منحصربه‌فرد در بازی طراحی‌ شده که یا می‌توانید آنها را با پرداخت‌درون‌برنامه‌ای بخرید و یا هرروز با منابع رایگانی که بازی دراختیارتان می‌گذارد آنها را به‌تدریج آزاد کنید.

Crossy-Road6

نکته جالب توجه اینجاست که بعضی از کاراکترها تاثیر خاصی در محیط بازی دارند برای مثال اگر با زامبی بازی‌کنید، شب می‌شود و یا با کاراکتر پنگوئن محیط برفی و سفید می‌شود و … هم‌چنین خوشبختانه فعلا تبلیغات درون‌برنامه‌ای در محیط بازی نخواهید دید.

بازی هم در حالت عمودی دستگاه و هم درحالت افقی یاهمان لنداسکیپ قابل انجام است و حتی به کاربر اجازه می‌‌دهد هنگام ثبت رکورد از محیط بازی و از دوربین جلو از خود فیلم بگیرد! همچنین گزینه‌هایی مانند کاهش سرعت فریم‌ها‌ برثانیه جهت کاهش مصرف باتری و غیرفعال‌کردن سایه‌ها درنظر گرفته شده است.

Crossy-Road5

این بازی سرگرم‌کننده بصورت رایگان از اپ‌استور برای آیفون و آی‌پد و آی‌پاد قابل دانلود است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.