10 اپلیکیشن فوق‌العاده برای گوشی اندرویدی روت شده شما!/ دانلود کنید

ایجاد تغییرات در سیستم‌عامل اندروید می‌تواند به شکل‌های مختلف ظاهر شود. تغییرات ظاهری ممکن است شامل تغییر و یا جایگزینی آیکون‌ها و یا استفاده از یک فونت سیستمی متفاوت باشد و یا حتی تغییر قفل پیش‌فرض گوشی هوشمند شما را شامل شود. تغییرات وسیع‌تر می‌تواند فعال‌کردن قابلیت‌های پیشرفته برای بدست‌آوردن توانایی حذف نرم‌افزارهای غیرضروری موجود بر روی گوشی و یا تغییر میزان دسترسی این برنامه‌ها به منابع سیستم‌عامل باشند.

85

در این میان واژه‌ای به نام روت‌کردن وجود دارد که به معنای ارائه دسترسی‌های سطح بالا به قسمت‌های مختلف سیستم‌عامل است. اگرچه روت به تنهایی قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد اما مسیری برای اعمال تغییرات بیشتر ایجاد می‌کند. در این مطلب قصد نداریم به روت کردن بپردازیم و اگر قصد دارید بیشتر با آن آشنا شوید می‌توانید این مطلب فارنت را بخوانید!

اما در این مطلب با فارنت همراه باشید تا به برخی از این برنامه‌هایی که در جهت اعمال تغییرات به کار می‌روند اشاره کنیم.  پیش از این در مطلبی 14 اپلیکیشن عالی برای دستگاه‌های اندرویدی روت شده را برای شما معرفی کرده بودیم حالا در این مطلب قصد داریم 12 اپلیکیشن دیگر را معرفی کنیم، برنامه‌هایی که به شما این امکان را می‌دهند تا به معنای واقعی اختیار گوشی و یا تبلت هوشمند خود را در دست بگیرید.

مدنظر داشته باشید که برای استفاده از برنامه‌های زیر باید جوانب احتیاط را مدنظر داشته باشید تا آسیبی به دستگاه شما وارد نشود. همواره این خطر وجود دارد که یکی از مراحل در این برنامه‌ها به خوبی انجام نگیرد بنابراین پیش از هرچیز نسخه پشتیبانی از اطلاعات مهم خود تهیه کنید و سپس به اعمال این تغییرات بپردازید.

اپلیکیشن Xposed

این برنامه، ابزاری قوی است که به شما این امکان را می دهد تا بدون نصب یک رام دست‌ساز از قابلیت‌های آن بهره ببرید. این بهینه‌سازی‌ها در قالب ماژول‌هایی مستقل ظاهر می‌شوند و به شما امکان پیاده‌سازی تغییرات را می‌دهند.

Xposed

این تغییرات می‌تواند از مشخص‌کردن شماره‌هایی خاص جهت ایجاد یک لیست سیاه برای جلوگیری از تماس آن‌ها باشد و یا حتی اعمال تغییرات بر روی برنامه‌هایی که با بالاآمدن گوشی اجرا می‌شوند و نهایتا تغییر در رابط کاربری و تنظیمات سریع را دربرگیرد. اگر یک ماژول بر روی دستگاه شما کارنکند می‌توانید آن‌را به راحتی غیرفعال کنید. نکته آخر اینکه این برنامه در پلی‌استور موجود نبوده و باید آن‌را از وب‌سایت اختصاصی آن دریافت کنید.

اپلیکیشن Device Control

همان‌طور که از نام این برنامه مشخص است، هدف آن ایجاد کنترلی کامل‌تر بر روی دستگاه شما است که از طریق قابلیت‌هایی که به طور پیش‌فرض در اختیار شما نیستند حاصل می‌شود. با استفاده از این برنامه می‌توانید قدرت ویبره و یا فرکانس پردازنده را کنترل کنید و حتی گرمی رنگ صفحه نمایش را تغییر‌ دهید.

Device-Control

تهیه لیست کامل از قابلیت‌های این برنامه زمان‌بر بوده و بد نیست به صفحه مخصوص این برنامه در پلی‌استور مراجعه کنید تا اطلاعات کاملی از توانایی‌های آن را مشاهده کنید. این برنامه را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

اپلیکیشن Root App Delete

یکی از دلایلی که کاربران دستگاه‌های اندرویدی از روت استفاده می‌کنند، حذف برنامه‌های اضافی است که توسط شرکت‌های سازنده بر روی دستگاه شما به طور پیش‌فرض نصب شده‌اند.

Root-App-Delete

این عمل توسط برنامه‌ای مانند Root App Delete انجام می‌گیرد تا بتوانید مدیریتی کامل بر برنامه‌های موجود بر روی دستگاه خود، حتی آن‌هایی که به طور پیش‌فرض امکان تغییرشان را ندارید داشته باشید. می‌توانید برنامه‌های اضافی را حذف و یا فریز کنید تا بدین‌ترتیب در منابع سیستمی‌ نیز صرفه‌جویی کنید. این برنامه را از اینجا می‌توانید دریافت کنید.

اپلیکیشن FolderMount

نداشتن فضای ذخیره‌سازی کافی مشکلی است که همه ما کمابیش با آن دست و پنجه نرم کرده‌ایم. اضافه کردن فضای ذخیره‌سازی با بکارگیری یک کارت میکرو اس‌دی مطمئنا یکی از راهکارهای ممکن است اما روشی ایده‌آل به شمار نمی‌آید زیرا همه برنامه‌ها نمی‌توانند اطلاعات خود را به فضای‌ذخیره‌سازی خارجی دستگاه انتقال دهند.

FolderMount

با استفاده از FolderMount می‌توانید اطلاعات مرتبط با برنامه‌ها را به کارت میکرو‌اس‌دی دستگاه خود انتقال دهید تا بدین‌وسیله در میزان فضای ذخیره‌سازی نیز صرفه‌جویی نمایید. این برنامه را از اینجا می‌توانید دریافت کنید.

اپلیکیشن Free Wifi Password Recovery

ابتدای امر بدنیست به این نکته اشاره داشته باشیم که این برنامه، از جمله نرم‌افزارهای شکستن قفل شبکه‌های وای‌فای نیست بلکه گذرواژه‌های مرتبط با شبکه‌های وای‌فای که بر روی دستگاه شما ذخیره شده‌اند را نمایش می‌دهد.

Free-WiFi-Password-Recovery

استفاده از این برنامه در شرایطی که گذرواژه شبکه وای‌فای خود را فراموش کرده باشید کارساز است. این برنامه را از اینجا می‌توانید دریافت کنید.

اپلیکیشن DiskDigger

فلسفه استفاده از DiskDigger بازیابی عکس‌ها و ویدئوهایی است که بر حسب اتفاق حذف شده‌اند. تصاویری که بر روی آن‌ها بازنویسی اطلاعات انجام نشده است را می‌توانید بازیابی کنید و یا به یک حساب ایمیل ارسال کنید و این موضوع هیچ ربطی به مکان ذخیره‌سازی اطلاعات بر روی حافظه داخلی و یا مموری کارت ندارد.

DiskDigger

با خرید نسخه پیشرفته این برنامه می‌توانید فایل‌هایی با فرمت‌های دیگر و نه تنها تصاویر را بازیابی کنید. این برنامه را از اینجا می‌توانید دریافت کنید.

اپلیکیشن Grrenify

این برنامه ابزاری عالی برای بهینه‌سازی میزان ممکن استفاده از باتری و افزایش کارایی دستگاه هوشمند شماست که به طور خودکار برنامه‌ها را در زمانی که مورد نیاز نیستند در حالت خواب موقت قرار‌ می‌دهد.

Greenify

این برنامه را از اینجا می‌توانید دریافت کنید.

اپلیکیشن Tasker

خودکار کردن اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف در دستگاه شما وظیفه‌ای است که به عهده Tasker می‌باشد. این برنامه از 200 قابلیت خودکارسازی به طور پیش‌فرض در منوی خود بهره می‌برد.

Tasker

می‌توانید شرایط، حلقه‌های تکرار و فعالیت‌های مختلف را برای خودکارسازی هرچه بیشتر عملگرها در دستگاه خود استفاده کنید. این برنامه رایگان نیست و 2.99 دلار قیمت آن است و از اینجا می‌توانید آن را خریداری کنید.

اپلیکیشن App Ops

گاهی اوقات می‌خواهید یک برنامه را بر روی دستگاه خود امتحان کنید اما دسترسی‌های مورد نیاز آن‌برنامه شما را از استفاده کردن از آن منصرف می‌کند. App Ops می‌تواند در شرایطی اینچنینی کارساز باشد.

App-Ops

با استفاده از این برنامه می‌توانید دسترسی‌های مورد نیاز برنامه را برحسب علایق خود تنظیم کنید. این برنامه را از اینجا می‌توانید دریافت کنید.

اپلیکیشن GL Tools

این برنامه یک درایور مرتبط با OpenGL و سازگار با اکثر پردازنده‌های گرافیکی و پردازشکرهای ARM است که می‌توانید از آن برای تغییر رزولوشن و همچنین عمق بیت‌ها و کنترل گرافیکی و سایه‌زنی‌ها در جهت نیل به کیفیت بهتر گرافیکی بهره ببرید و نهایت همه را بهینه‌سازی کنید.

GL-Tools

با استفاده از این برنامه حتی می‌توانید پردازنده گرافیکی دستگاه خود را تغییرنام دهید تا بدین‌ترتیب قابلیت‌های خاص موجود در بازی‌ها را برای بهره‌وری بهتر فعال کنید. این برنامه رایگان نیست و 2.99 دلار قیمت دارد و از اینجا می‌توانید آن را خریداری کنید.

اپلیکیشن Build Prop Editor

با ویرایش فایل تنظیمات Build.Prop می‌توانید تراکم پیکسل ال‌سی‌دی خود را بهینه کنید، میزان تاخیر در اجرای زنگ در هنگام دریافت تماس‌های ورودی را کاهش کنید و حتی با افزایش بازه‌زمانی اسکن مرتبط با شبکه‌های وای‌فای، در مصرف باتری صرفه‌جویی کنید.

Build-Prop-Editor

این برنامه را از اینجا می‌توانید دریافت کنید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

85 نظر برای این مطلب
  1. H می‌گوید

    سلام ممنون از سایت خوبتون ، من گوشیمو روت کردم و سامسونگ گلکسی SGHI-927 هست مدلش، ولی بعضی برنامه هام که قبلا باز نمیشدن الان هم نمیشن یا وقتی دان کردم باز نمیشن مثل ورژن جدید انیستاگرام ، اسنپ،موبوگرام و … اگر میشه زودتر راهنمایی کنید ممنون

    1. علی ارغوان می‌گوید

      باز شدن این برنامه ها ارتباطی به روت کردن نداره. کاربرد روت چیز دیگه‌ای هست. متاسفانه نسخه جدید اپلیکیشن‌ها با گوشی‌های قدیمی یا ضعیف سازگار نیست.

  2. P,r می‌گوید

    سلام ،خسته نباشید
    من گوشیم xperia v هستش میخواستم کاستوم رام نصب کنم خریدم و دانلودش کردم اندروید 7 بود
    ولی پشتیبانی خیلی ضعیف و مسخره ای داشتن حالا باید بعد از روت و نصب flashuify چیکارکنم؟
    گفتن باید اول twrp ریکاوری رو نصب کنم اونم دانلود کردم ولی نمیدونم چیکارکنم میترسم گوشی خاموش بشه،و درست نشه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  3. محمد می‌گوید

    سلام لطفا زود جواب بدین من تبلت لنوو مدلtab3.8است میشه با کینگ روت . روت کنم یا نه راهنمایی کنین

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اطلاعی نداریم با جستجو در گوگل به نتیجه می رسید. این مطلب در مورد اپلیکیشن های روت هست و نه نحوه روت.

  4. داود می‌گوید

    می‌فرمایید موقع روت روی حالت هواپیما قرار بدید..
    آخه چطوری؟؟؟
    وقتی برای روت احتیاج به شبکه هستش،،یک جواب بدید ممنون میشم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      برای روت احتیاج به شبکه نیست. ضمنا کجا نوشته در حالت هواپیما قرار بدید؟

    2. امیر می‌گوید

      روت کردن
      به حند صورت میشه
      از طریق نرم افزار اندروید نیاز ب اینترنت
      از طریق کامپیوتر بدون اینترنت
      دوستانی که بیشتر میخوان بدونن
      داخل یوتوب سرچ کنن
      مدل گوشی خودتون رو کامل بنویسید

  5. سهیل می‌گوید

    سلام. خواهشا جواب منو بدید من گوشیو روت کردم اما بعد از روت برنامه هایی که نیاز به روت دارنو باز میکنم اروره unfortunately king root has stooped رو میزنه و بعد خارج میشه. لطفا کمکم کنید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      احتمالا کینگ روت با گوشی شما سازگار نیست

    2. امیر می‌گوید

      روت کردن بعضی از گوشی ها
      وقت گیر و بد قلق اند
      مدل گوشیت کامل داخل یوتوب سرچ کن
      مثال: how root (lgg2 d802)

  6. عباس22 می‌گوید

    وقتی که روت میکنید حتما گوشی رو درحالت هواپیما قرار بدین وحتما داخل گوشی چندتا آنتی ویروس داشته باشین بهترین(lookout) به هربرنامه ای دسترسی روت ندین واگرازگوگل پلی دان نمیکنه از وی پی ان استفاده کنیدوهیچوقت برنامه هایی که مربوط به گوگل اند رو حذف نکنید

  7. sona می‌گوید

    سلام
    من یه تبلت لنوو مدل idea tab a3000 دارم دوبار برای تعمیر به گارانتی خودش که سازگار بود بردم احتمال میدم که روت شده باشه الآن برای بار سوم خراب شده خاموش شده روشن میشه ولی سیستم بالا نمیاد. اگه روت شده باشه تو حالت خاموش هم میتونم به سیستم متصل بشم؟ چجوری؟
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

    1. محمد می‌گوید

      یک نرم‌افراز مخصوص هواوی هست که باید دانلود کنی وبعد رام مخصوص تبلت خودتو از سایتش دانلود کن اونوقت تبلت را ببر به مود و رام اصلی را رویش بریز به همین سادگی

  8. مجید بابایی می‌گوید

    سلام. چرا بعد از روت گوشیم honor 4c
    و حذف دانلود منیجر الان دیگه گوشیم از گوگل پلی و هواوی تم دیگه دانلود نمیکنه؟ فقط پیام در حال بارگیری میده ولی دان نمیشه. از برنامه کینگ روت استفاده کردم واسه روت. ولی از برنامه های کافه بازار و مایکت و آپتوید دان میشه.

    1. علی می‌گوید

      سلام باروت گوشی یه سری از مزیتهارو هم از دست میدی مثلا گارانتی و استفاده از خدمات شرکت سازنده و حتی قابلیت دانلود برنامه از گوگل پلی

      1. محمد22 می‌گوید

        من گوشیمو خیلی وقته رت کردم و از همه جاهم میتونم دانلود کنم فروشگای پلی کندو بازار مارکت همه جا

    2. abbas می‌گوید

      گوشی منم یه مدت اینطوری بود اما از وی پی ان استفاده میکردم دانلود میکرد شاید گوشی شما اینطوری نباشه اما امتحان کنید دوباره آنروت کردم وبعدش روت کردم خوب شده الان وقتی که گوشی رو روت میکنید حتما گوشی رو درحالت هواپیما قراربدین

  9. شهروز می‌گوید

    سلام شماروبخدا قسم جوابمو بدین
    با کینگ روت روتش کردم میرم رو برنامه ای که روت میخواهد میگه گوشی روت نیست
    این طفا ج بدین

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اگر به درستی روت شده باید اپلیکیشن SuperSU یا SuperUser نصب شده باشه

    2. Abolfazl می‌گوید

      سلام شما باید داخل برنامه کینگ روت گزینه root authorization بزنی بعد اون برنامه ای رو ک میخوای از روت استفاده کنه allow کنی
      کنی

    3. حسین قهرمانی می‌گوید

      مدل دستگاه خودت رو ذکر کن تا بتونیم جوابتو بدیم،
      چون کینگ روت همه گوشی ها رو نمی تونه روت کنه،
      حتی بعضی وقتها میتونه روت کنه اما نسخه اندرویدت هنوز پوشش نشده
      مثلا مدل گوشی من lenovo vibe p1 هستش
      اندروید وقتی ۵ هستش روت میشه اما اندروید ۶ رو نمی تونه
      شما باید مدل گوشی نسخه اندروید و باز بودن و بسته بودن بوت لودر و نصب بودن twrp رو بهمون گزارش بدی تا کمکت کنیم
      ای دی من تو تلگرام اینهcrazyheh خوشحال میشم تخصصی تر کمکت کنم

    4. محمد22 می‌گوید

      بورو تو تنظیمات برنامه کینگ روت رو کن بازش کن و اونو فعال کن حتمن غیر فعاله البته اول گوشیتو خاموش روشن کن

    5. سعید می‌گوید

      گوشی رو ریست تنظیمات بزنی درست میشه روت و میشناسه

  10. رضا می‌گوید

    سلام برنامه دسترسی به گوشی های دیگه رو از کجاباید پیداکنم

  11. محمد رضا می‌گوید

    سلا م من گوشیم root شده ولی تو گیم هکر میگه باید root privierleges داشته باشه

    1. علی ارغوان می‌گوید

      باید دسترسی روت رو به برنامه بدید حالا از supersu یا superuser

  12. نازنین می‌گوید

    ببخشید یه سوال داشتم من با برنامه kingroot چندبار خواستم روت کنم روت نشد یعنی تا 32درصد میرفت بعدش گوشیم restart میشد یه بارش تا 60 درصد رفت قطع شد الان تا وقتی که کینگ روتو دارم با هر برنامه ای ک چک میکنم پیغام میده ک اجازه میدید این برنامه ب روت دسترسی داشته باشه تایید ک میکنم میگه گوشی شما روت شده ولی وقتی کینگ روتو حذف میکنم میگه گوشیتون روت نیست حالا من چیکار کنم گیج گیج شدم ببخشید کک یکم طولانی شد خوشحال میشم جوابمو بدید گوشیم روته یا ن مدل گوشیم htc desire 828 ممنون میشم جوابمو بدید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اگر برنامه هایی که نیاز به روت دارن مشکلی ندارن یعنی گوشی روت شده

    2. شاهرخ می‌گوید

      با ریکاوری روت کنید.فایل مدل گوشیتونو بگیرید.

    3. ali می‌گوید

      برید بدین به بیرون با تا با دستگاهboxدرستش کنه نمیشه با کینگ روت.

  13. مهیار می‌گوید

    سلام من گوشیمو با کینگ روت روت کردم حالا می خام نرم افزارو پاک کنم نمی شه اگه می شه کمک کنینن
    جواب رو به ایمیلم هم بفرستین لطفا

    1. 2630 می‌گوید

      ار کینگ یوزر استفاده کنید

  14. شروین می‌گوید

    ازکجا بفهمم گوشیم روته میشه برام هرکس هکره وای فای سربازی داره بیاد برام بفرسه ایدی تلگرام اینه هرکیم خواست بیاد پی ویم لینکه گروه نجوممم بش بدم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اپلیکیشن root checker

    2. فرهاد می‌گوید

      برنامه cpuz نصب کنید… rootchecker بعضی اوقات نیاز به دسترسی داره و جواب نمیده!

  15. ALI.KH می‌گوید

    اقا من میرم هر چی میزنم رو install دانلود نمیشه چکار کنم؟

    1. محمد پردل می‌گوید

      با سلام دوست عزیز در کشورمون اجازه دانلود نیست

  16. Aliabbasian می‌گوید

    دوستان عزیز و گرامی یه آپ استور بهتون معرفی میکنم هر نرم افزاری واسه هرچی که بخواین مث دوسمون که هک وای فا میخواست امکان نداره توش سرچ بزنی نداشته باشدش اونم به صورت فری و رایگان،فوق العاده اس من که تنها آپ استوریه که توی گوشیم نصبه و ازش لذت میبرم.

  17. هادی می‌گوید

    من گوشیم چند بار روتش کردمـمدل کور پریم هست خیلی لذت داره واسه هک وای فای هرکی گوشیش روت نشه بیچارس?

    1. ابول می‌گوید

      داداش میشه یه چندتا برنامه هک هم به ما بگی

  18. ریحانه می‌گوید

    ببخشید من گوشیم سامسونگ a5 عه ،تازگیا وقتی میخام عکس تو اینستا پست بزارم میگه مجاز نیست و باید برم قسمت تنظیمات و همپوشانی صفحه رو خاموش کنم و من وقتی میرم اون کارو انجام میدم هیچ فرقی نمیکنخ ،میخاستم بدونم بدون نصب برنامه ای خاص این مشکل حل نمیشه؟

  19. mo می‌گوید

    برنامه ریکاوری عکس مزخرفه, عکسایپروفایل فرندام و تو تلگرام و فیسبوک و.. واسم میاره, مزخرفه

  20. masoud می‌گوید

    سلام.هک وای فای هم بزارید.اونی که گزاشتید میگه در کشور شما قابل دسترس نیست.مرسی

    1. **amir** می‌گوید

      اسمشو تو گوگل برنی بیاره برات

    2. حسن می‌گوید

      از نرم افزار ایران اپس دانلود کنید

  21. رضاواثقیان می‌گوید

    خیلی خوب بود.ممنون

  22. ارش می‌گوید

    سلام نسخه پرو ی سرپرسو را از کجا دانلود کنیم ؟

  23. مرتضی می‌گوید

    نسخه پرو ی سوپر سو رو باید از کجا دانلود کنم؟

    1. یونس می‌گوید

      سلام از این لینک میتونین دانلود کنین
      http://download.chainfire.eu/735/SuperSU/BETA-SuperSU-v2.48.zip

  24. Yaser می‌گوید

    ممنون از پست مفیدتون

  25. مرتضی می‌گوید

    سلام من نت 4 دارم با برنامه CF Root روتش کردم ولی تو SuperSU گزینه OTA رو ندارم .وقبی SuperSU رو باز میکنم بالاش نوشته SuperSU Pro Version 2.49,چرا OTA نداره لطفا راهنماییم کنید.ممنون

    1. سامان می‌گوید

      باید نسخه ی پرو ی سوپر سو رو داشته باشید

  26. حسین می‌گوید

    خیلی ممنون مفید بود

  27. sara می‌گوید

    سلام دوستان من گوشیم sony xperia zهست یکبار رووت کردم به علت اخطار پر شدن حافظه (در صورتی که همه چی رو کپی کرده بودم به pc( بعد مدام ریستارت میشد بردم مغازه و فلش کرد تا درست شد اما الان بعد از چند وقت هرچی گوشیم رو خالی میکنم بازم اخطار پر شدن میده !نمیدونم چیکار کنم به جز رووت !!! لطفا کمکم کنید

  28. علے می‌گوید

    سلام و درود من گوشیم هنور 4cهست هشت هسته ایه میخاستم ببینم اگه روتش کنم هشت هستش دائما کار میکنن یعنی باطریش زود تموم میشه و میخواستم بگم چجوری بعضی قسمت هاشو تغیر بدم

    1. Cj.joker می‌گوید

      درود دوست عزیز
      نه شارژ گوشیت زود تموم نمیشه
      منم روت کردم با گوشی زیاد کار میکنم ۱۷ ۱۸ ساعت دائم میزنه

      گوشیش عالیه هیچی کم نداره

      برا روت کردنش با root R میشه روتش کرد

      ایدی تلگرام
      hajijoker@

  29. bakhshi20 می‌گوید

    سلام
    من چجوری میتونم کرنل’ گوشیمو آپدیت کنم?

    1. علی ارغوان می‌گوید

      گوشی رو روت کردین؟ اگر از رام اصلی استفاده می کنید دلیلی برای آپدیت کردن کرنل وجود نداره. برای کاستوم رام هم آپدیت کردن کرنل برای هر گوشی متفاوته

  30. مریم می‌گوید

    تروخدا کمک کنید .من ی برنامه روی گوشیم نصب کردم برا اینکه دکمه های لمسیش رو بشه رنگشو عوض کرد وقتی فعال کردم و انتخاب کردم دکمه های گوشیمم رفت هرکاری کردم دیگه نمیاد حتی تنظیمات کارخانه هم ج نداد میشه بگید چکار کنم گوشمم اکسپریاC هست

  31. منصور می‌گوید

    سلام میخوام گوشیمو آنروت کنم ولی نمیشه از چند برنامه استفاده کردم گوشیم رستارت شده ولی آنروت نشده خواهش میکنم راهنمایی کنید

    1. mojahed می‌گوید

      وارد برنامه یsupersu بشید به تنظیمات برنامه برید و گزىنه ازبىن بردن کامل دسترسى روت رو انتخاب کنىد ىا اگر زبا برنامه انگلىس هست full unroot رو انتخاب کنید و صبر کنید عملیات به پاىان برسد سپس ىک بار گوشى را رىستارت کنىد.

  32. toto می‌گوید

    سلام.من گوشیمو روت کردم برای هک کردن بازی ه ولی فقط میشه بازی سابوی رو هک کرد. میخواستم بدونم چرا رو بقیه بازیا عمل نمی کنه. نرم افزارمم که باهاش هک میکنم game hack هست

  33. امیرحسین می‌گوید

    سلام دوستان من یک مشکلی دارم از وقتی که گوشیم روت شده بعضی از برنامه ها تو گوشیم کار نمی کنه از وقتی که روت نبود کار میکرد ولی الان کار نمی کنه میشه کمکم کنید و دلیلش را به جیمیلم بفرستید ممنون می شم اینم جیمیلم

  34. amir می‌گوید

    گوشیم روت شده هست ولی بعضی از برنامه ها که به روت نیاز داره پیغام میدن اجازه دسترسی به روت نیاز است با چه نرم افزاری میشه این اجازه رو به یک اپلیکیشن داد؟؟

    1. علیNs می‌گوید

      خب گوشیت روت نشده.برو برنامه Rootcheker رو دانلود کن تا بفهمی روت شده یا ن

    2. امیر حسین می‌گوید

      دوست عزیز برخی از برنامه ها برای دست یافتن به ریشه یا همون روت نیاز من به زبان لاتین میباشند و شما اگر زبون ورودی گکشیتون فارسیه اونو با اینگلیش کسنگدوم عوض کنید

  35. ДЯРДDЮ می‌گوید

    درود سایت همچی جونداروکم نظیری دارید
    یه نرم افزارهست براتغییر نام ومدل گوشی قبلا داشتمش حذف شد متاسفانه نام نرم افزارهم خاطرم نیست،ممنون میشم لااقل اسم برنامه رولطف کنید،بیصبرانه منتظرم سپاس’

    1. علی ارغوان می‌گوید

      شما اگر روت کردید یه فایل منیجر دلخواه مثل ES File Explorer یا Root Explorer نصب کنین و فایل build.prop رو از پوشه system باز کنید. بعد این دو مقدار رو تغییر بدید:
      ro.product.model=
      ro.product.manufacturer=

      1. ДЯРДDЮ می‌گوید

        وقت بخیر دست مریزاد!
        ممنون ازپاسخ دراسرع وقت
        فرمایش شمامتین،منتها یه نرم افزارهست که تعبیه شده براهمین امر’ اگرنام نرم افزارو یافتی بازم لطفت رو دریغ نفرما ،مجدد سپاس منوپذیراباش

  36. majid می‌گوید

    سلام.برای روت کردن کافیه توی google نرم افزار vroot apk رو سرچ کنید(البته توی خود گوشی)
    بعد نرم افزار رو دانلود و نصب کنید-بعد از نصب برنامه رو باز کنید . گزینه ی root now رو بزنید پس از 10 ثانیه گوشی روت میشه-با این روش گوشیم رو روت کردم بدون کامپیوتر

  37. elvin می‌گوید

    سلام.من چه جوری بفهمم گوشیم روت شده.روت کردم گذینه سوپر کلنر تو منو نصب شده.ممنون

    1. Reza می‌گوید

      برید برنامه cpu-z رو دان کنید و در سربرگ system آخرین گزینه نوشته root. اگه yes بود که گوشیتون روت شده .

  38. milad می‌گوید

    بهترین برنامه روت تمامی گوشی ها kingorootهستش که با سرعت عمل کرده و درایو گوشیتون رو از طریق اینترنت خودش دانلود میکنه.

  39. میلادsxu می‌گوید

    شاید VRoot کارساز باشه و این که اول مطلب اشاره نمود این –(می‌توانید این مطلب فارنت را بخوانید!)هست.

  40. EhsanMody می‌گوید

    سلام
    نرم افزار هایی هم برای روت کردن گوشی معرفی کنید ممنون

    1. علی ارغوان می‌گوید

      نرم افزار خاصی برای روت کردن همه گوشی ها وجود نداره و برای هر مدل روال کار متفاوت هست

    2. mohsen می‌گوید

      به نرم افزار vroot خوب کار میکنه ، نرم افزار های kingo root و unlock root گوشی منو ساپورت نکرد ولی با برنامه vroot خیلی راحت روت شد . گوشیمم LG L90
      نرم افزار رو از تو سایت دانلود کنین (من نسخه کامپیوتر رو داشتم) باید گزینه ی usb debug تو گوشیتون فعال باشه و کامپیوترتون به اینترنت وصل باشه بعد گوشیتونو به کامپیوتر وصل میکنی (البته مطمئن شید درایور گوشیتون نصبه) و گینه روت رو میزنی بعد چند ثانیه گوشی ریستارت میشه و یه برنامه تو گوشی نصب میکنه که باید تاییدش کنی …

    3. علیNs می‌گوید

      من همه برنامه های روت امتحان کردم.نشد که نشد.با I root پیسی هم تست کردم نشد. با همه برنامه های اندروید امتحان کردن نشد. تو نت سرچ کردم اموزش روت کردن Note 3.اون روش سخت رو امتحان کردم شد.الان گوشیم روتههه

  41. سعید می‌گوید

    ممنون مطلب فوق العاده ای بود هرچند با بعضیاش آشنا بودم راستی چرا اپلیکیشن پرکاربرد lucky patcher رو معرفی نکردید؟؟ باهاش میشه بازی هارو هک کرد

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بله و البته Freedom :)

    2. mahdi می‌گوید

      بله مثل game killer

  42. حامد قناد می‌گوید

    مطلب جالبی بود سپاسگزار

  43. ناخدا می‌گوید

    اینقدر گفتید روت روت که بالاخره نوت 3 خودم و روت کردم.(فکر کنم جو گیر شدم).حالا یک سوال یک اپلیکیشن بود که جلوی تبلیغات برنامه ها و میگرفت و احتیاج به روت داشت.اسمش و میدونید؟

    1. Hamid می‌گوید

      adaway

      1. ناخدا می‌گوید

        ممنون حمیدجان