Gionee W900؛ با اولین گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش 1080p آشنا شوید!

Gionee نام یک شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند و کلاسیک چینی است که شهرت خاصی در تولید محصولات منحصر به فرد دارد. این شرکت در آخرین اقدام خود دست به ساخت یک گوشی هوشمند با دو صفحه‌نمایش مجزا زده است. با ما در ادامه در فارنت همراه باشید تا بیشتر با این محصول آشنا شویم.

1

Gionee W900.1

Gionee W900 نام محصولی است که لقب اولین گوشی هوشمند با دو صفحه‌نمایش مجرا با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل را یدک می‌کشد.

هرچند شرکت‌های دیگری مانند سامسونگ دست به ساخت گوشی‌های هوشمندی به صورت تاشو زده‌اند، اما Gionee W900 اولین مدل در نوع خود است که از ۲ صفحه‌نمایش در یک گوشی هوشمند بهره می‌برد.

هر دو صفحه‌نمایش ۴ اینچی Gionee W900، دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل هستند که همراه خود چگالی تصویر فوق‌العاده ۵۵۰ پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می‌آورد. این گوشی دارای ۱۷۲ گرم وزن و ۱۴.۸ میلی‌متر ضخامت است که نسبت به گوشی‌های کلاسیک بازار مشخصات خوبی محسوب می‌شود.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری Gionee W900 می‌توان به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و باتری ۲۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

Gionee W900 از یک دوربین ۱۳ مگا پیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگا پیکسلی در جلو استفاده می‌کند که به گفته شرکت سازنده قرار است از ابتدای ماه آینده با بهره بردن از نسخه ۴٫۴ اندروید کیت‌کت در بازار چین عرضه گردد.

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حامد قناد می‌گوید

    تاشو و غیرلمسی؟؟