با این کیف‌پول هوشمند، دیگر نه گوشی‌تان گم می‌شود نه شارژ آن ته می‌کشد!

تا زمانی که ما نیاز به حمل پول و کارت‌های‌بانکی فیزیکی داشته‌باشیم، به کیف‌پول هم نیاز خواهیم‌داشت و هنوز شاید خیلی زود باشد تا انتظار‌داشت همه‌ پرداخت‌های روزمره کاربران با گجت‌ها و بصورت هوشمند انجام شود. اما اشتباه نکنیم، کیف‌پول هم می‌تواند هوشمند شود…

0

هم‌اکنون StreetSmart درحال جمع‌آوری بودجه برای تولید انبوه کیف‌پول هوشمند خود است که به یک شارژر 1000 میلی‌آمپرساعتی گوشی‌هوشمند و مکان‌یاب جی‌پی‌اس مجهر خواهدشد! این ایده کاملا کارآمد به‌نظر می‌رسد که دیگر کیف‌پولتان فقط یک کیف معمولی نیست و نه‌تنها مکان‌یابش با گوشی‌تان همگام می‌شود بلکه شارژر جانبی هم برای مواقع ضروری دارد.

گوشی‌تان را پیدا نمی‌کنید و فراموش کرده‌اید آخرین بار کجا با آن کار می‌کردید؟ کافیست دکمه مخصوص روی کیف‌پول هوشمند را فشاردهید تا گوشی‌هوشمند شما زنگ بخورد! ویا هنگام خروج از منزل کیف‌پول را جا گذاشته‌اید؟ بعد از دورشدن به مقدار معینی، گوشی بصورت خودکار به شما هشدار خواهد داد! اینها چندمورد از روش‌هایی هستند که کیف‌پول هوشمند می‌تواند واقعا هوشمندانه به کمک کاربران بیاید.

تا جمع‌آوری بودجه لازم و عرضه این محصول به بازار شاید خیلی نباید عجله کرد اما اگر همه‌چیز طبق پیش‌بینی‌ها پیش برود باید برای تهیه این کیف‌پول هوشمند در آینده‌ای نزدیک حدود 75 تا 99 دلار خرج کنید.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.