معرفی گوشی جدید Linshof i8 با 80 گیگابایت حافظه داخلی، اندروید 5 و قیمت 380 دلاری

با همه‌گیر شدن سیستم‌عامل اندروید هر از چند گاهی شرکت‌های کوچک و بزرگی در کشورهای مختلف دست به ساخت گوشی‌هایی با این سیستم‌عامل می‌زنند، در همین راستا دیروز یک شرکت آلمانی از گوشی جدید قدرتمند خود با نام Linshof i8 پرده برداشت که قرار است در زمان عرضه از نسخه 5 اندروید آب‌نبات‌چوبی استفاده نماید.

2

شاید یکی از نکات جالب و دلیل نام گزاری این گوشی، شکل ۸ ضلعی قاب آن باشد که توانسته طراحی غیر متعارفی را در بین گوشی‌های اندرویدی ارائه کند.

اما سخت‌افزار Linshof i8، این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی از نوع Super AMOLED, IPS با وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسل است.البته این جمله به این معنی نیز می‌تواند باشد که در دو نسخه با صفحه‌نمایش‌های متفاوت عرضه شود. مدیرعامل شرکت آلمانی Tomas bencik) Linshof) در این مورد اطمینان خاطر داده که صفحه‌نمایش این گوشی با کالیبره کامل نصب می‌شود.

Linshof-i8 (21)

از قابلیت‌های جالب Linshof i8، حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۸۰ گیگابایتی آن است، برای شفاف سازی باید بگوییم این دستگاه از یک تراشه استاندارد ۶۴ گیگابایتی و یک ماژول ۱۶ گیگابایتی بهره می‌برد که جمعاً به میزان فضای ۸۰ گیگابایت می‌رسد. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری Linshof i8 می‌توان به پردازنده ۸ هسته‌ای ۳۲ بیتی با فرکانس کار ۲٫۱ گیگاهرتز، ۳ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۱۳ مگا پیکسلی همراه با فناوری ۲۸ میلی‌متری و گشادگی دیافراگم F/۱٫۸ با حس‌گر cmos ساخته سونی، دوربین جلو ۸ مگا پیکسلی، باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای – GPS – NFC – بلوتوث نسخه ۴، قطب نمای الکتریکی، ژیروسکوپ، پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE و رابط کاربری اختصاصی اشاره کرد.

Linshof i8)2

بنا به گفته شرکت سازنده، Linshof i8 قرار است در ماه‌های اولیه سال آینده میلادی با قیمت بسیار رقابتی ۳۸۰ دلار و بهره بردن از اندروید ۵ آب‌نبات‌چوبی به بازار عرضه شود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. محمود می‌گوید

    شرکتش بسته شد چون سرمایه‌گذاراش تعطیلش کردن.فاتحه

  2. Amir می‌گوید

    ساخت گوشی های آندرویدی داره به یک اپیدمی تبدیل میشه
    دیگه نمیشه گفت کدوم بهتره