سامسونگ تعطیلی سرویس پیام‌رسان ChatON را تکذیب کرد

به تازگی شایعه‌ای در مورد تعطیلی تدریجی سرویس پیام‌رسان ChatON سامسونگ منتشر شده بود اما این غول کره‌ای به تازگی این شایعات را تکذیب کرده است.

0

Korea Times اخیراً گزارش داده بود از آن‌جایی که سرویس ChatON سامسونگ در رقابت با واتس‌اپ و سایر سرویس‌های مشابه موفق نبوده و برای سامسونگ سودآوری نداشته است این شرکت کره‌ای قصد دارد تا آن را به تدریج و به صورت منطقه به منطقه تعطیل کند. اگر از گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ استفاده کرده باشید احتمالاً اپلیکیشن ChatON را دیده باشید اما در غیر این‌صورت شاید هیچ‌گاه اسمش را هم نشنیده باشید!

ChatON-samsung

به هر حال سامسونگ در گفتگو با TheVerge اعلام کرده که این شایعات اشتباه است و این سرویس در تمامی دنیا فعال خواهد ماند. سرویس‌های رقیبی مانند واتس‌اپ و وی‌چت در حال حاضر به ترتیب 500 و 600 میلیون اپلیکیشن فعال دارند و هنوز مشخص نیست که سامسونگ قصد دارد چگونه کاربران را به استفاده از سرویس خود ترغیب کند.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.