بزرگترین مشکلات و باگ‌های اندروید 5 و راه‌حل‌های برطرف کردن آن‌ها

اندروید 5.0 بالاخره پس از مدت‌ها انتظار عرضه شد و کاربران زیادی منتظر تجربه جدید و استفاده از قابلیت‌های تازه آن هستند، حتی برخی کاربران به علت عدم دریافت این نسخه از سیستم‌عامل اندروید بر روی دستگاهشان به اعتراض به شرکت‌های سازنده روی آورده‌اند.

534

با این اوصاف بدنیست بدانید جدیدترین نسخه سیستم‌عامل گوگل نیز همانند دیگر به روز‌رسانی‌ها، بدون عیب و نقص نبوده و کاربران کمابیش با مشکلاتی روبه رو شده‌اند که در زیر به مهم‌ترین آن‌ها و البته راه‌حل‌های موجود خواهیم پرداخت.

 

مشکلات وای‌فای

مانند روز روشن است که پس از عرضه اکثر به ‌روز‌رسانی‌ها چه در سیستم‌عامل اندروید، چه IOS و حتی ویندوزفون، عده‌ای از کاربران از وجود مشکل وای‌فای در دستگاه خود شکایت دارند، اندروید Lollipop نیز از این جمع مستثنی نیست.

برخی کاربران از مشکل قطعی ارتباط اینترنتی شکایت دارند و برخی کاربران نیز اعلام کرده‌اند که حتی نمی‌توانند دستگاه خود را از طریق وای‌فای به اینترنت متصل کنند.

wifi issue

دستگاه‌های قدیمی‌تر مانند نکسوس 5 و نکسوس 10 بیشترین تعداد گزارش مشکل را به خود اختصاص داده‌اند. در برخی موارد این مشکلات تاییدشده‌اند و باید منتظر بمانید تا مهندسین گوگل با عرضه یک به روز رسانی نرم‌افزاری این مشکل را مرتفع کنند اما مواردی وجود دارند که راه‌حل‌هایی که در ادامه خواهیم خواند این مشکلات را رفع می‌کنند.

در اولین گام به عنوان راه‌حل سعی کنید از گزینه فراموش کردن شبکه ( با نگه داشتن انگشت بر روی لیست شبکه وای‌فای مورد نظر) استفاده کنید و مجددا به اینترنت متصل شوید. روش سنتی بازگشت به تنظیمات کارخانه نیز می‌تواند به عنوان یک راه‌حل در نظر گرفته شود که البته مشکلات و سختی‌های خود را به همراه خواهد داشت.

wifi fix

ممکن است حذف برخی برنامه‌های قدیمی موجود بر روی دستگاه شما، حتی به صورت موقت مشکل را حل کند. برخی کاربران اعلام نموده‌اند پس از حذف برنامه‌هایی که مشکل سازگاری با اندروید 5.0 را دارند مشکل برطرف شده است. اگر از برنامه‌هایی استفاده می‌کنید که مدت مدیدی است به روز رسانی نشده‌اند حدس می‌زنیم که این برنامه‌ها ممکن است علت بروز اختلال باشند.

راه‌اندازی مجدد دستگاه و روتر نیز می‌تواند به رفع مشکل کمک کند. نهایتا تغییر کانال وای‌فای مورد استفاده در قسمت تنظیمات پیشرفته دستگاه و تنظیم مجدد مشخصات کانال‌ها می‌تواند مشکل را حل کند.

 

مشکلات مرتبط با باتری

مشکلات مرتبط با باتری ممکن است بعد از نصب به روز رسانی اندروید 5.0 گریبان‌گیر شما نیز شوند. این دسته از مشکلات حتی از مشکلات مرتبط با وای‌فای نیز رایج‌ترند اما با برطرف کردن مشکلات موجود می‌توانید از بهبود عملکرد باتری در اندروید 5.0 اطمینان حاصل کنید.

battery issue

 

آشنای قدیمی ما در این قسمت نیز بازگشت به تنظیمات کارخانه است که برای برخی کاربران به عنوان یک راه‌حل، کاربردی و مفیدفایده واقع‌ شده‌است. ممکن است این مشکل به برنامه‌های قدیمی که پس از نصب اندروید 5.0 به روز رسانی نشده‌اند مرتبط باشد.

این احتمال وجود دارد که یکی از این برنامه‌ها با کدهای جدید موجود در Lollipop مشکل داشته باشند و حذف این برنامه‌ها به حل مشکل شما کمک کند. مدنظر داشته باشید که می‌توانید با رفتن به قسمت تنظیمات و صفحه مرتبط با میزان مصرف باتری، برنامه‌ای که مسبب مصرف بیش از حد باتری است را شناسایی کنید.

battery fix

اگر از زمان کافی برخوردارید می‌توانید از روش آزمون و خطا استفاده کنید و خاموش و روشن کردن قابلیت‌هایی مانند وای‌فای و بلوتوث و حذف برنامه‌های مختلف را امتحان کنید تا مشخص شود کدام‌یک بر میزان مصرف باتری تاثیر گذاشته‌اند. شرکت گوگل در اوایل ماه جاری میلادی به روز‌رسانی برای رفع این مشکل منتشر کرده بود پس ابتدا از به روز بودن کامل دستگاه خود اطمینان حاصل کنید و نهایتا می‌توانید این مشکل را برای حل شدن به گوگل گزارش دهید.

 

کندشدن دستگاه و مشاهده پیغام‌های خطا

اگر گوشی و یا تبلت شما با افت سرعت مواجه شده و مرتبا با پیغام‌های خطایی مواجه می‌شوید، دلایل و راه‌حل‌هایی برای این مشکل نیز وجود دارد. نیاز به یادآوری مجدد نیست که بازگشت به تنظیمات کارخانه و حذف برنامه‌های اضافی در این‌جا هم می‌تواند مدنظر قرار گیرد. خاموش و روشن کردن ساده گوشی نیز ممکن است به حل مشکل بینجامد.

lagging issue

 

اگر حدس می‌زنید برنامه خاصی مسبب کاهش سرعت دستگاه است، می‌توانید با جستجویی ساده در انجمن‌های پشتیبانی از ایجاد مشکل توسط آن اطمینان حاصل کنید.

با نصب هر به روز رسانی مرتبط با گوشی‌های هوشمند، ممکن است برنامه‌هایی با نحوه مدیریت سیستم‌عامل بر برنامه‌ها مشکل داشته باشند و بر روی عملکرد کلی دستگاه تاثیر بگذارند.

lagging fix

غیرفعال‌کردن برخی اعلان‌ها و هشدارهای مرتبط با اندروید نظیر آنچه در Google Now مشاهده می‌کنید و حتی غیرفعال کردن پس‌زمینه‌های زنده می‌تواند به بهتر شدن اوضاع کمک کند تا به روز رسانی برای رفع این مشکل توسط گوگل و یا شرکت سازنده دستگاه هوشمند شما ارائه شود. اگر دستگاه شما کاملا غیرقابل استفاده است، گزینه آخر می‌تواند بازگشت به نسخه کیت‌کت باشد.

 

 

مشکل در پخش فایل‌های ویدئویی

یکی دیگر از مشکلات رایج که کمابیش در انجمن‌های پشتیبانی به آن اشاره شده است، مشکل در پخش فایل‌های ویدئویی است. این مشکل به ویژه در نسخه وای‌فای نکسوس 7 سال 2013 مشاهده می‌شود. کاربران اینگونه گزارش‌ داده‌اند که اندروید 5.0 نمی‌تواند نرم‌افزار پخش فایل‌های ویدئویی را در زمان نیاز به پخش این فایل‌ها بیابد. پاک کردن حافظه کش برنامه‌های مشکل‌دار نظیر یوتوب می‌تواند اولین راه‌حل ممکن باشد که با رفتن به قسمت تنظیمات و سپس برنامه‌ها می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

video playbacl issue

تعدادی از کاربران نیز با فعال و یا غیرفعال کردن NuPlayer از قسمت گزینه‌های مرتبط با توسعه‌دهندگان بر این مشکل غلبه کرده‌اند ( به نظر می‌رسد این گزینه یک لایه جدید برای پخش فایل‌های ویدئویی در نسخه به روز رسانی شده سیستم‌عامل اندروید می‌باشد)

با رفتن به قسمت تنظیمات و سپس انتخاب گزینه About Phone و سپس لمس به تعداد هفت مرتبه می‌توانید به صفحه گزینه‌های مرتبط با توسعه‌دهندگان دسترسی پیداکنید و سپس گزینه NuPlayer را در صورت فعال بودن، غیرفعال کنید و حتی بالعکس و سپس دستگاه خود را راه‌اندازی مجدد کنید. این روش، یک راه‌حل رسمی نیست اما مشکل کاربران زیادی را مرتفع کرده است.

بازهم گزینه بازگشت به تنظیمات کارخانه‌ای برای پاک کردن اطلاعات موقت موجود در دستگاه شما می‌تواند باعث برطرف کردن مشکل پخش فایل‌های ویدئویی شود. این مشکل تا حدی شایع بوده که به نظر می‌رسد یک به روز رسانی برای برطرف کردن مشکل یادشده از سوی گوگل ارائه شود.

video playback fix

 

لیست بالا شایع‌ترین مشکلات اعلام شده از سوی کاربران دستگاه‌های اندرویدی است که بارها و بارها در شبکه‌های اجتماعی و یا انجمن‌های پشتیبانی به آن‌ها اشاره شده است، بعضا سرمنشا مشکلات مشخص نبوده و به همین علت راه‌حل‌هایی مشابه ارائه شده است، اگر شما با مشکلات دیگری روبه‌رو شده‌اید، در قسمت نظرات اعلام کنید تا در صورت امکان راه‌حل مرتبط با آن را برای شما عنوان کنیم.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

534 نظر برای این مطلب
  1. هادی می‌گوید

    سلام من گوشیم نوت 4 هست از وقتی به اندروید 5.1.1 اپدیت کردم تماس هام خودبخود قطع میشه دقیقا در 4 دقیقه و 30 ثانیه لطفا راهنمایی کنید
    جالبیش اینکه صبح ها مشکلی نداره بعد از ظهر این طری میشه خیلی عجیبه

  2. اکبر عرب دولابی می‌گوید

    سلام
    از وقتی که اندرویدم رو به روز کردم مخاطبین به مشکل خورده و نمایش نمیده چیکار باید کنم

  3. Ali می‌گوید

    سلام من سامسونگ گلکسی نوت 4 اچ دارم
    اندرویدمو به نسخه 5.1.1 ارتقا دادم الان نمی تونم بعضی از بازی ها مثل کلش او کلنزو نصب کنم

    1. peyman می‌گوید

      علی اقا منم مثل شما نوت 4 اچ دارم.دادم به نمایندگی که به اندروید 4.4.4 برگردونه.واقعا پشیمونم از اپدیت کردنم

  4. محمدحسین می‌گوید

    سلام دوستان گوشی ما دو نفر Samsung j5 با اندروید 5 هست اینترنت را اشتراک نمی گذارد یعنی هات اسپات کار نمیکنه

  5. Parmis می‌گوید

    سلام اندروید5 رو نصب کردم رو گوشی نوت3 بعضی برنامه ها رو خطا میزنه باز نمیکنه

  6. quietly brilliant می‌گوید

    دوستان کسی میدونه چجوری میشه گوشیو سایلنت کرد بدون اینکه do not disturbفعال باشه؟ینی میخوام فقط سایلنت باشه.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      وقتی ولوم پائین رو میزنی روی علامت بلندگو دو بار ضربه بزن اول ویبره میشه بعد بی‌صدا

  7. معین می‌گوید

    سلام دوستان گوشی من samsung gaxy s6 edge هستش ….! بازی اای HD ک نصب میکنم پیغام خطای program has stoped میده و برای بازی های SD اکثر اونا صدا داره و تصویر نداره … باید چیکار کنم ؟؟

  8. Assassin می‌گوید

    من htc desire eye دارم.از وقنی اندرویدم شده۵ بازیهای دیتادار که میریزم میپره بیرون.

  9. نصیر می‌گوید

    سلام دوربین گوشی منhtc m8 جدیدا وارد میشه بعد خطا میزنه میاد بیرون ولی سلفی درسته چرا

  10. علی می‌گوید

    سلام من گوشیم گلکسی نوت 3 اس ام 9005 اپدیت کردم و مشکلی ندارم فقط وقتی میزنم چیزی دانلود شه هی استوپ میشه باید دوباره بزم!کسی راه حلی داره کمک کنه مرسی

  11. Hojjat می‌گوید

    سلام
    مدل گوشی من Asus fonepad7وتازه اندرویدشوبه5ارتقادادم
    اما مشکلی اساسی وجود داره بازی محبوبclash of clans اجرا نمیشه
    میشه راهکاری بگید؟

  12. مجید می‌گوید

    سلام بعد از نصب اندروید5 مخاطبین رو نشون نمیده و شماره جدید نمیتونم ذخیره کنم کسی میدونه چی کار کنم

  13. مجید می‌گوید

    با سلام گوشی من سامسونگ اس 4 بعد از ابدیت مخاطبین رو نمایش نمیده ووقتی نمایش میده میگه شماره موجود نیست وشماره جدید هم ذخیره نمیشه

  14. سعید می‌گوید

    سلام گوشی من ال جی جی 3 هستش بعد از بروز رسانی به اندروید 5 بعد چند وقت کابل یو اس بیم به کامپیوتر اتصال پیدا نمی کنه چی کار کنم لطفا راهنماییم کنیم.

  15. جواد می‌گوید

    با سلام
    من بعد از اینکه گوشیم را آپدیت کردم دکمه back گوشیم که تاچ هست کار نمی کنه.به راهنمایی نیاز دارم.اگه کسی میدونه راهنمایی کنه.ممنون میشم

  16. سعید می‌گوید

    سلام دوستان ببخشید من بعداز اپدیت کردن گوشبم تصویر صفحه ب طور خودکار عوض میشه و هرکارمیکنم درست نمیشه ممکنه راهنمایی کنید ممنون مدل گوشیم sony z توی تنظیماتش هم نتونستم پیداکنم

  17. پژمان می‌گوید

    گوشی من الجی ال نود است که به اندروید 5 اپدیت کردم
    یه مشکل اعصاب خورد کن که داره اینه که
    یه کادر مدام زیر گوشی میاد و میگه در حال حاضر بارگیری ممکن نیست بعدا امتحان کنید

    هر کاری کردم درست نشد کل برنامه ها را اپدیت کردم دیدم نشد بعد گوشی را به ست آپ کارخانه برگرداندم باز درست نشد

    به نظر شما چه کار میتوام بکنم؟

  18. فرشید می‌گوید

    دوستان من گوشیم اکسپریا z هست نمی دونم چرا وقتی زنگ میزنم صفحش میره هرچند زمان صفحه رو 5دقیقه کردم بازم صفحه میره نمی دونم چیکار کنم

    1. امیر می‌گوید

      دوست عزیز این مشکل میتونه بخاطر ضد خش گلس باشه اونو بردار درست میشه برای منم این مشکل رو داشت

    2. سینا می‌گوید

      دوست عزیز ، از منوی تنظیمات سنسور مجاورت رو غیر فعال کنید

  19. هاشم می‌گوید

    سلام وارادت گوشی من z1 بعد از آپدیت آندروید 5 در زمان برقراری تماس صدای من در گوشی گیرنده قطع و وصل میشه.

  20. مجید می‌گوید

    سلام دوستان . من گوشیم نوت 3 مدل 9005 هست به 5 آپ زدم البته نسخه رسمی. همه چیز عالیه فقط تنها چیزی که اتفاق افتاده اینه که بعضی از برنامه هام موقع نصب با این پیام خطا رو میده و نصب نمیشه.. parse error کسی راه حلی بلده؟ممنون

  21. شبیر می‌گوید

    سلام گوشیم htc دیزایر 816 هست نمیتونم برم گوگل سرچ کنم از وقتی سیستم رو به 5 ارتقا دادم ممنون میشم راهنمایی کنین

  22. م.ش می‌گوید

    سلام
    گوشی من الجی ج3 هست
    من بعد از مدتها که گوشیم آپدیت سیستم رو در بخش آپدیت سنترش اعلام میکرد .آپدیت کردم . نزدیک 515 مگابایت بود که بعد از چند ساعت ، بالاخره آپدیت شد و اعلام نصب رو داد. در صفحه ی update sofware (2/2) بعد از 100 درصد شدن . الان که ساعت 18:37 دقیقه هست . نزدیک به دو ساعت و نیم هست که یکسره گوشی رستارت میشه و به این صفحه برمیگرده و گوشی بالا نمیاد . در هر دقیقه تقریبا دوبار روشن خاموش میشه.
    خیلی نگرانم ! گوشی رو اسفند ماه خریدم .
    ممنوون میشم کمک کنید .خیلی ضروریه !

  23. Ali می‌گوید

    سلام دوستان
    من گلکسی اس 6 دارم که به آخرین نسخه یعنی 5.1.1 آپدیت شده .
    ولی یه چند روزی هست که انگار اپدیت جدیدی امده . آیا درسته ؟

    و یه چند باری هم آپدیت کردم به حجم233 مگابایت ولی تا 100% میشه نمی تونه فایل اپدیت رو باز کنه و اخطار filed to update softwerمیده.

    آیا برای شما هم همچین اتفاقی افتاده ؟
    اگه میشه راهنمایی کنید مشگل از کجاست؟
    ممنون

  24. farhad می‌گوید

    بنظرتون گوشی ارتقا بدم ب آندروید 5
    گوشیم زد1

  25. احمد می‌گوید

    سلام گوشی من سونی zrهستش ازوقتی اندروید 5 زدم دیگه وای فای گوشیم روشن نمیشه خواهش می کنم راهنمایی کنید

  26. امیر می‌گوید

    سلام بر دوستان . من LG G2 D802 دارم . مثل اینکه هنوز آپدیت اندروید 5 به صورت OTA براش نیومده میخواستم بدونم بعد از آپدیت به اندروید 5 نرم افزار ها و اطلاعات گوشیم پاک میشه یا نه ؟

    1. محمد می‌گوید

      پاک نمیشه ولی دست احتیاط یه بکاپ ازشون بگیری بد نیست

  27. محمد می‌گوید

    با عرض سلام
    من تازه گوشی s4 خودم رو به آندروید 5 آپدیت کردم٬ولی جابجایی بین صفحات در کالینگ و ستینگ بصورت swipe امکان پذیر نیست ٬از دوستان کسی در این زمینه تجربه ای داره (در ویدیوی تبلیغاتی سام موبایل این قسمت ها کار می کنند )

  28. محمد می‌گوید

    سلام.من هر وقت توگوشیم از طریق کامپیوتر اهنگ میریزم عکس یه اهنگ دیگه میاد رو اون.مشگلش چیه؟ اندروید هستم

    1. Mahdi KK می‌گوید

      منم اول این مشکل رو داشتم
      تنها کاری که میتونی بکنی اینه که برو تو برنامه Music (Walkman)n و روی تصویر اهنگ کلیک کنی تا یه منو باز بشه
      اونجا رو گذینه Edit Music Info کلیک میکنی و قسمت Album اسم آهنگ رو مینویسی و سیو میکنی
      اگه نشد دوباره برو تو Edit Music Info اون بالا رو Download کلیک کن تا اطلاعات آهنگ دانلود کنه

  29. حسن می‌گوید

    با سلام و خسته نباشید
    گوشیم نوت3 هستش و امروز توسط خود گوشی به اندروید آبنبات چوبی ارتقا دادم)روت نکردم دستگاهمو(
    اما متاسفانه برنامه action memo با برنامه s note ادغام شده ک فک نمیکنم بشه کاریش کرد و یکی از نقاط ضعف این نسخه از اندرویده
    ولی ی مشکل دیگه ای ک پیدا کردم اینه ک وقتی موزیک پخش میکنم و صفحه رو قفل میکنم دیگه مثه قبل نمیتونم از صفحه قفل موزیک رو کنترل کنم و ب آهنگ بعدی یا قبلی برم و باید قفل صفحه رو باز کنم.اگه این مشکل قابل برطرف کردنه ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. hossein می‌گوید

      سلام منم همین مشکل پیدا کردم .و اینکه وقتی برام پیام و یا. تماس از دست رفته دارم تو یه صفحه قفل نمایش نمیده تا گوشی باز نشه متوجه نمیشی که برات اس اومده

  30. mohammad می‌گوید

    سلام خسته نباشید من یه مشکل دارم
    من با برنامه GAME HACKER زیاد کار میکنم ولی از وقتی که اندروید جدید رو نصب کردم وقتی برنامه گیم هکر رو اجرا میکنم مینویسه متاسفانه برنامه متوقف شده است همینطور GAME KILLER و روت هم همینطوره دیگه روت نمیشه خواستم بدونم چکار باید بکنم؟

    1. Mahdi KK می‌گوید

      باید منتظر ورژن جدید گیم هکر باشی تا اندروید پنج رو ساپورت کنه

  31. هادی می‌گوید

    با سلام به شما دوستان

    گوشی اکسپریا زد 3 را آپدیت کردم آندروید 5.1.1 اما با وای فای و بلوتوث از کار افتاده است. لطفا مرا راهنمایی کنید. هرچند که ریست فکتوری را هم انجام دادم ولی این مشکل حل نشد.
    با تشکر اگر از دوستان کسی راه حل موثری دارد منو راهنمایی کنه.

  32. خان می‌گوید

    سلام گوشی من سونی زد 2
    از زمانی آندروید 5کردم برنامه هاشو بردم روی مموری کارت وقتی کابل otg رو وصل میکنم تمامیه برنامه های روی مموری غیر فعال میشه لطفا کمکم کنین تشکر

    1. Mosi می‌گوید

      سلام.منم دقیقا همین مشکل رو با z2 دارم.از وقتی آپدیت شده به 5.1.1 وقتی کابل otg وصل میکنم، برنامه های مموریم از کار میوفته و باید گوشی رو ریست کنم تا دوباره بیاد.یعنی حلش میکنن؟

      1. همراهان می‌گوید

        با سلام
        من سونی z3 compact بعد از ابدیت گوشی خود به خود ریست میشود . شماره ها و پیامها تا مدت زیادی نمایش داده نمی شود ؟؟؟؟

  33. احسان می‌گوید

    چرا هر بازی نصب میکنم خطا میزنه گوشیم z1

  34. mohammad می‌گوید

    با سلام
    دوستان سوال داشتم در مورد گوشیم
    من گوشیم LG G2هستش وقتی گوشیمو به vpn وصل میکنم گوشیم خاموش روشن میشه لطفا علتشو بهم بگین ممنونم نسخه ی اندرویدمم lollipop هست

  35. مجتبی می‌گوید

    با سلام
    مشکل پرش آنتن در بروز رسانی زد 3 دوال همچنین تاخیر صدا مکالمه لطفا راهنمایی بفرمایید

  36. محسن می‌گوید

    سلام.دراندروید 5 برای قفل کردن فایل از چه نرم افزاری میشه استفاده کرد چون از وقتی به روزرسانی کردم applockکار نمی کنه

  37. رضا می‌گوید

    سلام گوشی من S4
    و اندروید 5 رو نصب کردم همه چیز خوبه ولی بعضی برنامه ها رو باز نمیکنه و مینویسه unfortnaly app stoped همچین چیزایی و میره بیرون چی کر کنم ؟

  38. محسن می‌گوید

    باسلام گوشی اکسپریا زد3خودمو به روزرسانی کردم متاسفانه با دوتامشکل برخوردم.اول اینکه نرم افزار بلاک اسمس ازکار افتاد ودوم با نرم افزارapp lockکه بعضی از فایلها را قفل میکردم دیگه کار نمیکنه .لطفاراهنمایی فرمایید .

  39. پیام می‌گوید

    با سلام
    گوشی HTC m7 از وقتی آپدیت کردم بعضی فایلهای ویدیویی رو اجرا نمیکته و بدتر از اون هنگ و سپس ریست و فریز میشه گاهی.چکار کنم? پشیمونم لز اپدیت کردن .

  40. مریم می‌گوید

    سلام من گوشیم نوت ۳ هست از دیروز آپدیتش کردم به اندروید ۵. دوربینش اصلا کار نمیکنه. خود گوشی هم خیلی هنگ میکنه و کند شده! چکار کنم این مشکلم برطرف بشه؟! قبل از آپدیت خیلی گوشیم سریع و خوب بود!

    1. علی ارغوان می‌گوید

      معمولاً این مشکلات بعد از آپدیت پیش میاد شما یه بار فکتوری ریست کنید درست میشه

  41. Raha می‌گوید

    سلام گوشی من z2 هستش.بعد از ارتقا اندروید وقتب wifiگوشیم روشنه شارژ اون خیلیی زود تموم میشه میگن حداقل با کار های معمولی 1/5 روز جواب میده ولی مال من شاید 15_16 ساعت جپال میده چیکار کنم باهاش؟

  42. محسن می‌گوید

    با سلام.من گلکسی اس5 دارم.قبل از آپدیت اندروید5 یه قابلیت داشت که صفحات اینترنت،ایمیل و بعضی قسمتهای دیگه رو می تونستم با حرکت سر بالا و پایین کنم ولی بعد از آپدیت این قابلیت از بین رفته.اگه علتش رو کسی میدونه راهنمایی کنه.

  43. فاطیما می‌گوید

    سلام گوشیم هواوی جی ۶۱۰هست با این که هم تنطیمات کارخانه زدم هم فلش بازم وقتی به اینترنت وصلم یه عالمه صفحه خود به خود باز می شه یه دفه ار یه صفحه خارج میشه هرچی هم که برنامهیی را که سر خود نصب میشه را پاک می کنم باز نصب میشن ممنونم جوابا را ایمیب کنید

  44. آرمین می‌گوید

    برخلاف تبلیغ گوگل مصرف باطری بیشتر شده و چیز خاصی اضافه نشده پشیمونم

  45. هامان می‌گوید

    درود
    گوشی من Xperia zr
    بعد از بروزرسانی اندروید 5 برنامه برنامه به روزرسانی نرم افزار اجرا نمیشه متوقف شده
    اگر بخواهم گوشیمو فلش کنم بر میگرده به نسخه های قبلی اما دوباره بعد از بروزرسانی اندروید 5دوباره همین مشکل دارم
    لطف و راهنمایی کنید

  46. mohammad می‌گوید

    سلام
    گوشی من نوت3 n900 هستش
    برنامه قفل شخصی نصب کردم میخوام گالری و بقیه برنامه هامو قفل کنم ولی قفل نمیکنه لطفا راه نمایی کنید

    مممممممممممنننننننونمممممممم از شما

  47. احسان می‌گوید

    چرا بعضی بازیا مثل رزیدنت اویل باز نمیشه؟؟لطفا کمک کنین

  48. shahin می‌گوید

    سلام دوستان
    من نوت 4 c دارم اندروید 5 مشکل انتن هی دارم .
    حتی وقتی سیم کارت تو گوشیم نیست انتنش دارم و کم و زیاد میشه مشکل کجاست کسی میدونه .میشه کمکم کنید .
    ریست فکتوری هم کردم درست نشد

  49. Ali می‌گوید

    سلام به همه دوستان عزیز
    اولین توصیه من اینه که اصلا آندروید5 رو نصب نکنید
    مشکل اولیه اینه که رنگی که در این نسخه برای تمام قسمت ها استفاده شده واقعا بد هست
    کیبورد سفید
    صفحه تنظیمات سفید
    نوار اعلان آبی بد رنگ
    و….
    دومین مشکل کندی این نسخه هست که من تجربه کردم
    سوم گوشی رو کاملا شبیه گوشی چینی کرده طوری که من به میخام نوت 3 رو که خیلی گوشی خوب و راحتی بود بفروشم
    اگه تو عمرم 3 بار پشیمون شدم شک نکنید که تغییر اندروید گوشیم یکی از اون دفعات بود
    دوستان عزیز به هیچ عنوان آندروید5 رو نصب نکنید چون واقعا از گوشیتون زده میشید

  50. امیر می‌گوید

    سلام
    گوشیم (not3 sm-n900) هست از وقتی آپدیت کردم همزمان با پخش موزیک ویبره میزنه هر چی باهاش ور رفتم نتونستم درستش کنم.اگر کسی میدونه بگه چیکار کنم درست شه