به جمع تست‌کنندگان نسخه‌ی بتا VLC player مخصوص ویندوز فون بپیوندید

اگر جزو دنبال کنندگان خبرهای مرتبط با سیستم‌عامل ویندوز فون باشید بدون شک در جریان هستید که چندی پیش خبرهایی مبنی بر آمدن VLC player به فروشگاه نرم‌افزاری ویندوز فون منتشر گردید.

0

پس از عرضه نسخه جدید پلیر VLC مخصوص محیط مترو ویندوز 8، توسعه‌دهندگان این برنامه تصمیم به انتشار نسخه‌ای از آن را برای استفاده کنندگان سیستم‌عامل ویندوز فون گرفتند که در مقطعی بنا به مشکلات به وجود آمده این قضیه منتفی اعلام شد.

Join the VLC Media Player for Windows Phone beta test

اما اکنون به نظر می‌رسد چیزی به انتشار رسمی این پلیر قدرتمند برای گوشی‌های ویندوز فونی نمانده است، بر همین اساس ThomasNigro توسعه‌دهنده‌ی این برنامه، از کاربران خواسته تا در صورت تمایل، در بین افراد تست کننده‌ی این پلیر اسم نویسی کنند تا مشکلات احتمالی موجود در آن قبل از انتشار رسمی برطرف گردد. اگر شما هم مایل هستید یکی از اولین استفاده‌کنندگان نسخه ویندوز فونی پلیر VLC باشید، می‌توانید با مراجعه به صفحه مخصوص به آن نام‌نویسی کنید.

neowin

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.