نسخه جدید کیبورد Hanx Writer با ظاهر جدید و صداهای کلاسیک برای iOS منتشر شد

Hanx Writer نام اپلیکیشن است که می‌تواند نقش یک کیبورد جایگزین را برای استفاده‌کنندگان از آی‌پد ایفا نماید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این اپلیکیشن در ماه اوت سال گذشته توسط هنرپیشه، کمدین، کارگردان، دوبلور و نویسندهٔ آمریکایی Tom Hanks توسعه داده شده است و می‌توان از قابلیت‌های بارز آن به صداهای کلاسیکی که در زمان تایپ کردن پخش می‌شود اشاره کرد.

0

این اپلیکیشن در دورانی توانست بسیاری از کاربران آی‌پد را به خود جذب کند، در همین راستا امروز Tom Hanks نسخه‌ای جدید از Hanx Writer را منتشر کرد که شاید بزرگ‌ترین قابلیت اضافه شده به آن را بتوان استفاده کاربران گوشی‌های آیفون ۵، آیفون ۶ و آیفون۶  پلاس دانست.

از دیگر قابلیت‌های نسخه جدید کیبورد Hanx Writer می‌توان به امکان شخصی‌سازی، قابلیت اضافه کردن فونت‌ها و صداهای گوناگون، ظاهری مدرن‌تر نسبت به نسخه‌ی قبلی، زمان آماده به کار شدن سریع‌تر، قابلیت تصحیح خودکار کلمات و امکان استفاده از افزونه‌های گوناگون در آن اشاره کرد.

البته این نکته را نباید از یاد ببریم که استفاده از برخی امکانات این کیبورد مستلزم پرداخت هزینه است.
باید دید که آیا Hanx Writer می‌تواند در میان خیل عظیم برنامه‌های منتشرشده برای آیفون‌های جدید حرفی برای گفتن داشته باشد یا خیر. اگر شما هم قصد دارید برای یک بار هم که شده از اپلیکیشن Hanx Writer استفاده کنید، می‌توانید از طریق لینک‌های ذیل اقدام به دریافت و نصب آن نمایید.

hanx writer

Download-from-appstore

 

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.