درز مشخصات احتمالی گوشی هوشمند گلکسی Core Prime

یک روز جدید و یک گوشی جدید از سوی سامسونگ، بر اساس اطلاعات به دست آمده شرکت سامسونگ اقدام به ثبت گوشی جدید خود با کد SM-G360P برای دریافت گواهی FCC کرده است. به نظر می‌رسد این مدل از فناوری LTE بر روی باندهای ۲۵، ۲۶ و ۴۱ پشتیبانی کند و مخصوص اپراتور  Sprint در امریکا عرضه خواهد شد.

0

شایعات بیان می‌کنند گوشی هوشمند گلکسی Core Prime یک میان رده هست که میانه‌ی بازار را هدف خواهد گرفت.

بر اساس اطلاعاتی که توسط یک خرده‌فروشی در هند منتشر شده، انتظار می‌رود گلکسی Core Prime دارای صفحه‌نمایش ۴.۵ اینچی LCD با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل باشد و در قلب آن از پردازنده‌ی ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۱۰ کوالکام  با ۴ هسته‌ی Cortex-A53 به کار گرفته شده است.

از دیگر مشخصات احتمالی گوشی هوشمند گلکسی Core Prime می‌توان به ۱ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار امکان استفاده از کارت‌های حافظه جانبی، دوربین اصلی ۵ مگا پیکسلی و دوربین جلو ۲ مگا پیکسلی اشاره کرد که انتظار می‌رود در زمان عرضه از نسخه ۴٫۴ اندروید با رابط کاربری تاچ ویز استفاده کند.

  phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.