سونی برای جلوگیری از ضرر بیشتر، تولید گوشی های هوشمند خود را کاهش می دهد

همان‌طور که در گزارش سه ماه سوم سال مالی سونی دیده شد، این شرکت کماکان در حال ضرر دهی در بازار گوشی‌های هوشمند است.از این رو مدیران ارشد سونی تصمیم به تغییر استراتژی این شرکت و کاهش گوشی‌های تولیدی گرفته‌اند.

0

به نظر می‌رسد سامسونگ تنها شرکتی نیست که تصمیم به کاهش تولید گوشی‌های هوشمند خود برای جلوگیری از ضرر بیشتر گرفته است، زیرا بر اساس اطلاعات جدید سونی نیز قواعد را شکسته و برنامه‌ای جامع‌تر را برای سال آینده در نظر گرفته است. بر اساس آمار منتشر شده غول ژاپنی در حدود ۲٫۱ میلیارد دلار را نسبت به سال گذشته ازدست‌داده است.

سونی نیز دقیقاً همانند سامسونگ تصمیم گرفته است تمرکز خود را بر روی گوشی‌های رده بالا و شاخص بگذارد، البته این شرکت ژاپنی تصمیم جدی‌تری را در قسمت دوربین گرفته است که بر اساس آن خط تولیدهای جدیدی مخصوص تولید لنزهایی با کیفیت بالا برای گوشی‌های هوشمند راه‌اندازی خواهد شد. سناریوی دیگری که مدیران سونی احتمالاً دنبال خواهند کرد سپردن تولید قطعات گوشی‌های هوشمند این شرکت‌ به‌ شرکتی دیگر است.

بر اساس گفته‌های مدیر بخش گوشی‌های هوشمند سونی، هدف این شرکت تنها کاهش ضرر است و نه عقب‌نشینی از حضور جدی در بازار. در پی تصمیم سونی مبنی بر کاهش تولید گوشی‌های هوشمند، پیش‌بینی می‌شود در ۳ سال آینده این شرکت تنها ۱۲٫۶ میلیارد دلار سود از این بازار به دست آورد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.