تماشا کنید: دو تبلیغ ویدئویی جدید اپل برای آیفون 6 و آیفون 6 پلاس

اپل در تلاش تبلیغاتی جدید یکبار دیگر سعی کرد تا ویژگیهای آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس را به رخ رقبا بکشد.

0

جالب اینجاست که این بار نیز در این ویدئو، اپل از ستارگانی نظیر جیمی فالون (Jimmy Fallon) و جاستین تیمبرلیک معروف برای معرفی توانمندی‌های آیفون ۶ بهره جسته‌ است. این توانایی‌ها بیشتر مربوط به قدرت آیفون ۶ در اجرای بازی‌ها و امکانات جدید اضافه شده نظیر انتقال تماس‌های تلفنی و پیامک‌ها به سیستم‌عامل مک و دستگاه‌های آیپد بود.‌
در تبلیغ اول که شوخ طبعی در آن موج میزد سعی بر این بوده تا قدرت چیپست A8 آیفون ۶ و امکانات گرافیکی آن، در حین اجرای بازی نمایش داده شود.


همانطور که در ابتدا ذکر شد، در دومین تبلیغ نیز اپل تلاش کرد تا قابلیت‌های انتقال تماس‌های تلفنی و پیامک‌ها را از آیفون به کامپیوتر دارای سیستم‌عامل مک و دستگاه‌های آیپد نمایش دهد.
در قسمتی از این تبلیغ شاهد هستیم که جیمی فالون از جاستین می‌پرسد که آیا میدانستی با استفاده از آیفون ۶ امکان تماس تلفنی از طریق هر کدام از دستگاههای اپل میسر است؟

پس از این سوال، شاهد شوخیهای این دو ستاره در حین برقراری تماس از طریق دستگاه‌های مختلف اپل نظیر مک و آیپد هستیم.
اگر از طرفداران اپل هستید و تبلیغات آیفون ۶ را دنبال کرده باشید حتما می‌دانید که این ۲ تبلیغ جدید پنجمین و ششمین تبلیغ از سری تبلیغات آیفون ۶ است که در آن دو ستاره معروف هالیوود (جیمی فالون و جاستین تیمبرلیک) حضور دارند.
همزمان با عرضه آیفون ۶، دو تبلیغ ویدئویی با نام‌های Duo و Health از جانب اپل منتشر شد و پس از آن در اواخر مهر ماه نیز شاهد تبلیغ‌های Huge و Camera با هنرنمایی جیمی فالون و جاستین تیمبرلیک بودیم.

MacRumors

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.