جدیدترین عنوان Kingdom Rush برای اندروید و iOS منتشر شد

بازی‌های موبایلی مخصوص گوشی‌های‌هوشمند و تبلت‌ها چند‌سالی است حسابی طرفدار پیدا کرده‌ و برای خیلی‌از کاربران به بخش جدایی‌ناپذیری از سرگرمی‌های روزانه تبدیل شده‌اند. از جمله پرفروش‌ترین سبک‌ها در این پلتفرم‌ها، سبک استراتژیکی و Tower Defense یا همان “محافظت از قلعه” است. ارائه نسخه سوم از سری محبوب Kingdom Rush تحت‌عنوان Origins بهانه‌ای شد تا شما را با این سری موفق بیشتر آشنا کنیم.

0

کمتر از سه روز پیش، Kingdom Rush Origins توسط استودیو Iron Hide برای اندروید و آی‌او‌اِس عرضه شد که از تعداد امتیازدهی‌های آنلاین می‌شود نتیجه‌گرفت استقبالی خوبی از آن شده‌است.

اگر با سری Kingdom Rush هنوز آشنایی ندارید باید بگوییم همه آن چیزی هستند که از یک بازی Defense خوب انتظار دارید و بدون‌شک از جمله اپ‌های غیررایگانی‌اند که ارزش خریدن دارند.

طراحی گرافیک فانتزی، مراحل متنوع با سطع دشواری اعتیادآور، صداگذاری عالی و افکت‌های چشم‌نواز همگی دست‌به‌دست هم می‌دهند تا شمارا ساعت‌ها سرگرم کنند. این بازی تنها یک هدف دارد و آن‌هم از بین‌بردن دشمنان قبل‌از‌اینکه به قلعه‌تان برسند، است!

kingdomrushorigins2

اما برای برآمدن از پس همه‌ی دشمنان باید کاملا هوشمندانه و سریع عمل‌کنید و عوامل جنگنده مناسبی که قدرت رویارویی با انواع مختلف از دشمن‌ها را دارند، در راه آنها قرار دهید و البته دراین‌میان هرازگاهی اتفاقات پیش‌بینی‌نشده‌ای نیز اتفاق‌می‌افتد که باید آمادگی داشته باشید!

اولین Kingdom Rush درسال 2011 ساخته شد و پس از موفقیتش، نسخه بعدی Frontiers به اپ‌استوراپل و گوگل‌پلی آمد. حالا نسخه سوم Origins با ساختار گیم‌پلی مشابه ولی مراحل و کاراکتر‌های متفاوت، قابل خرید است. در این نسخه جدید همه‌چیز بازطراحی ‌شده‌ و شما با 18 قابلیت متنوع جنگاورهایتان به جنگ 30 نوع دشمن مختلف با خصوصیات و نقاط‌ضعف منحصربه‌فردشان خواهیدرفت.

بازی حدود 20 مرحله دارد و هرمرحله را در سه حالت و هم‌چنین درجه‌بندی سخت، متوسط یا آسان می‌شود بازی‌کرد. علاوه بر اینها، قهرمان‌های جدید برای افزایش قدرت و بیش‌از 70 دستاورد برای رقابت با دوستان اضافه شده‌است. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم ویدئو یک دقیقه‌ای معرفی رسمی Kingdom Rush Origins را تماشا کنید :

این بازی برای آیفون، آیپاد و اندروید 3 دلار و برای نسخه اچ‌دی مخصوص آیپد 5 دلار قیمت دارد. هم اکنون در گوگل‌پلی و اپ‌استور می‌توانید تمامی عناوین این سری‌ را مشاهده‌کرده و خرید‌ کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.