ال‌جی بزرگ‌ترین توزیع کننده پنل های اولترا اچ‌دی در جهان است

بر اساس آمار و ارقام اعلام‌شده، شرکت ال‌جی نه تنها بزرگ‌ترین تولید کننده پنل های LCD جهان است بلکه اکنون بعد از ۲۲ ماه به بزرگ‌ترین تولید کننده صفحات UHD نیز مبدل شده است.

0

طبق اطلاعاتی که چند روز قبل منتشر گردید، بخش تولیدکننده صفحات نمایشگر شرکت ال‌جی با تولید ۵۷۸۰۰۰ پنل UHD توانسته است به بیش از ۲۸٫۱ درصد بازار این محصول تسلط پیدا کند.شاید این ارقام به مذاق رقیب دیرینه‌ی ال‌جی یعنی شرکت تایوانی Innolux خوش نیاید، زیرا این شرکت اکنون تنها به ۲۴ درصد بازار فروش صفحات UHD دسترسی دارد و سامسونگ نیز با در اختیار داشتن ۲۰٫۲ درصد بازار در رتبه سوم قرار گرفته است.

شرکت Innolux تا پیش از این با عرضه‌ی پنل های UHD به تولیدکنندگان تلویزیون چینی و آمریکایی، بازار را کاملاً تحت حیطه‌ی خود داشت، اما اطلاعات جدید نشان می‌دهد که شرایط فرق کرده و دو شرکت کره‌ای توانسته‌اند به بخش عمده‌ای از سهم Innolux دست درازی کنند. بر اساس اطلاعات به دست آمده تا ماه اکتبر سال جاری  ۲٫۰۵ میلیون پنل UHD توسط شرکت‌های مختلف تولید شده، اما صفحات LCD کماکان بیشترین تقاضا را در بازار دارند.

در بیانیه‌ی شرکت ال‌جی که بدین منظور منتشر گردیده، آمده است:

 ما در نهایت با سعی و تلاش شبانه‌روزی و به کار گیری فناوری M+ در صفحات تولیدی UHD خود که یک الگوریتم جدید در چیدمان پیکسل‌ها است، توانستیم از سایر رقبا گوی سبقت را برباییم

 

با ایجاد علاقه‌ی روزافزون بین تولیدکنندگان تلویزیون در جهان به صفحات بزرگ UHD، شرکت ال‌جی تصمیم گرفته تولید خود را بیش از این افزایش دهد و به همین منظور درصدد ایجاد خط تولید جدیدی در گوان‌جو چین است. شاید یکی از اصلی‌ترین اهداف ال‌جی برای ایجاد خط تولید جدید در کشور چین، دستمزد کمتر کارگران و هزینه‌ی کم‌تر مواد اولیه باشد.

cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.