چگونه در اندروید ۵ آبنبات چوبی ادوبی فلش را فعال کنیم؟

اندروید پلتفرم متن بازی است که دست کاربر را برای هرگونه شخصی‌سازی باز می‌گذارد. ادوبی در سال ۲۰۱۲ و پس از عرضه  اندروید ۴٫۱ آب‌نبات ژله‌ای توسط گوگل، در یک اقدام غیر منتظره پشتیبانی از برنامه فلش را برای گوشی‌های هوشمند متوقف کرد.

0

با این حال امکان مشاهده فایل‌های فلش برای استفاده کنندگان نسخه ۴٫۳ اندروید نیز وجود داشت؛ در زمان انتشار اندروید جیلی بیلی مرورگرهای مختلفی از جمله فایرفاکس، دلفین، پافین قابلیت نمایش فایل‌های فلش را پشتیبانی می‌کردند، اما کروم اولین مرورگری بود که به طور رسمی قابلیت نمایش فایل‌های فلش را مسدود کرد؛ در راستای همین اقدام گوگل در زمان انتشار اندروید ۴٫۴ کیت کت با توجه به پشتیبانی نکردن شرکت ادبی از برنامه فلش، رسماً نمایش فایل‌های فلش را در مرورگرهای مختلف ممنوع اعلام کرد.

به نظر می‌رسد با آمدن اندروید ۵ نظر گوگل در رابطه با ادوبی فلش عوض نشده و هنوز هم پشتیبانی مرورگرها از آن خلاف قانون است، اما ما قصد داریم ۲ روش ساده برای علاقه‌مندان به فایل‌های فلش را آموزش دهیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانند این قوانین را دور بزنند.

اپلکیشین FlashFox

این اپلیکیشن با در اختیار داشتن یک پلیر داخلی فلش به شما کمک می‌کند هرگونه سایتی که در آن از فلش استفاده شده است را بدون مشکل و البته نیاز به نصب افزونه‌های جداگانه اجرا نموده و از محتوای آن‌ها لذت ببرید.نسخه رایگان این برنامه تمام نیازهای شما را برای تماشای فایل‌های فلش برآورده می‌کند که می‌توانید از طریق لینک‌ زیر آن را دریافت نمایید.

flashfox

Downlod-Google-Play-e

افزونه Flashify

با نصب افزونه Flashify بر روی مرورگر گوشی خود می‌توانید از انواع فایل‌های فلش لذت ببرید. این افزونه به طور غیر مستقیم برای صفحات فلش یک میان‌بر روی مرورگر شما ایجاد می‌کند. با این روش دیگر مجبور به تغییر کل مرورگر خود نیستید و می‌توانید در عرض چند ثانیه قابلیت باز کردن ادوبی فلش را به مرورگر موردعلاقه‌ی خود بیفزاید.

Flashify

Downlod-Google-Play-e

 

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.