پاسخ AMD به G-Sync انویدیا سال 2015 در دو نمایشگر سامسونگ از راه می‌رسد

به دنبال یک نمایشگر جدید برای کامپیوتر خود هستید؟ اگر در حال حاضر از یکی از بهترین کارت‌های گرافیک ساخت شرکت AMD استفاده می‌کنید، ممکن است بخواهید تا چند ماه دیگر نیز منتظر بمانید.

0

سامسونگ به تازگی UD590 و UE850، اولین نمایشگرهای پشتیبانی کننده ازFreeSync را معرفی کرد. FreeSync پاسخ به حالت منبع باز (آزاد) AMD به تکنولوژی Nvidia G-Sync است.

هر دوی این تکنولوژی‌ها، خروجی GPU را با سرعت به‌روز رسانی نمایشگر هماهنگ می‌کنند، تکنیکی که به اصطلاح لکنت یا پارگی تصاویر در حین نمایش را از بین می‌برد. بنابراین، تفاوت در چیست؟

به‌عنوان یک استاندارد آزاد، این محصول AMD رایگان است، به این معنی که شرکت سامسونگ می‌تواند بدون هیچ پرداختی، این قابلیت جدید را در نمایشگرهای جدیدش جاسازی کرده و در نتیجه نیازی به پرداخت حق جواز ثبت شده برای آن را ندارد.

سامسونگ هنوز قیمت تمام شده این محصولش را اعلام نکرده است با این حال بیان کرده است که این محصول در نمایشگرهای با ابعاد 23.6، 27 و 31.5 اینچی قرار خواهند داشت.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.