ه‍واوی آماده رونمایی از عینک هوشمند Honor در هفته آینده می شود!

ه‍واوی برندی است که بیشتر با گوشی‌های هوشمندش شناخته می‌شود، اما به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد پا را فراتر از این حرف‌ها بگذارد و به بازار ابزارهای پوشیدنی هوشمند نیز وارد شود.

0

چند ماه پیش بود که Lumus از کیت‌های توسعه نمایشگر جدید خود با نام‌های DK-32 و DK-42 و ماژول موتور اپتیکان خود رونمایی کرد. DK-40، سامانه‌ای منحصر منفرد و مستقل است که از یک صفحه نمایش VGA یک چشمی با میدان دیدی 25 درجه‌ای ، پردازنده OMAP ، حس‌گر حرکت با 9 درجه آزادی و دوربینی 5 مگا پیکسلی بهره می‌برد.از قابلیت‌های این فناوری ایجاد نکردن حس خستگی بر روی چشم کاربر است که سیستمی مشابه آن در نمایشگرهای کلاه‌های خلبان‌های جنگنده‌ F-16 نیز به کار رفته است.

حال به نظر می‌رسد هواوی با استفاده از فناوری شرکت Lumus دست به تولید عینک هوشمندی با قابلیت پشتیبانی از واقعیت افزوده به سبک عینک گوگل زده است.شایعات بیان می‌کنند که احتمالاً عینک هوشمند هواوی”Honor” نام خواهد داشت. این عینک قادر است تصاویر را با کیفیتی معادل ۶۴۰ در ۴۸۰ پیکسل به چشم کاربر برساند و در کنار آن از یک دوربین ۵ مگا پیکسلی برای تصویربرداری استفاده شده است.

در همین راستا این شرکت تیزری تبلیغاتی را از طریق سرویس Weibo منتشر کرده که با توجه به مطالبی که به زبان چینی بیان شده، می‌توان انتظار معرفی عینک هوشمند Honor را در هفته آینده داشت.می‌توان حدس زد عینک هوشمند هواوی، قابلیت اتصال به گوشی‌های مختلف، در کنار وجود حسگرهای به کار گرفته شده در آن را داشته باشد، و در زمان عرضه از سیستم‌عامل اندروید کیت‌کت ۴٫۴ استفاده نماید.

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.