اچ‌پی Envy X2 با ظاهر و قیمتی جدید از راه رسید

اچ‌پی تبلت هیبریدی Envy X2 را در سال گذشته معرفی کرد، و حالا بعد از دریافت بازخوردهای فراوان قصد دارد نسخه‌ی جدید این محصول را در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه نماید.

3

به نظر می‌رسد بعد از تفکیک شرکت اچ‌پی به دو قسمت، سبک طراحی محصولات این شرکت نیز دستخوش تغییرات چشمگیری شده، زیرا نسخه جدید Envy X2 بسیار زیباتر و روان‌تر از مدل قبلی ساخته شده است.

hpenvyx2

بدون شک در اولین نگاه، به شباهت  Envy X2 با سرفیس پرو ۳ پی خواهید برد. تبلت Envy X2 در دو نسخه ۱۳٫۳ اینچی و ۱۵ اینچی روانه بازار خواهد شد که هر دو نسخه از پردازنده اینتل Core M بهره می‌برند؛همچنین این محصول همانند سرفیس ۳ پرو همراه با کاور مغناطیسی و قلم مخصوص عرضه خواهد شد.

مدل ۱۳ اینچی دارای رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل است که این وضوح تصویر در مدل ۱۵ اینچی به ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل افزایش یافته است. هر دو مدل دارای پردازنده  Core M اینتل، ۴ گیگابایت رم، ۵۰۰ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی،۱۶ گیگابایت حافظه جانبی و اسپیکرهای بیتس هستند.

اچ‌پی برای مدل ۱۳ اینچی Envy X2 قیمت ۷۹۹ دلار را تعیین کرده و نسخه ۱۵ اینچی آن نیز ۷۴۹ دلار است؛ که هر دو مدل در زمان عرضه به‌طور پیش‌فرض از سیستم‌عامل ویندوز ۸٫۱ استفاده خواهند کرد.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. QQ می‌گوید

    ممنون

  2. QQ می‌گوید

    آیا محیط دسکتاپ هم داره؟

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      بدون شک همینطوره