تیک آبی واتس‌اپ باعث جدایی یک زوج در عربستان شد!

چندی پیش در فارنت از قابلیت جدید تیک آبی واتس‌اپ در اطلاع از خوانده شدن پیام‌های ارسالی خبر دادیم که البته بازار داغ شایعه را در میان کاربران ایرانی باز کرد و همچنان در کامنت‌های مطلب منتشره با شک و تردید با آن برخورد می‌کنند! اما ظاهرا این قابلیت واتس‌اپ دردسر بزرگتری را ایجاد کرده و باعث جدایی یک زوج در عربستان شده است!

3

داستان از این قرار است که ظاهرا یک مرد ساکن عربستان پس از آنکه متوجه شده است که پیام ارسالی به همسرش در واتس‌اپ با توجه به دریافت تیک آبی توسط او خوانده شده اما پاسخی دریافت نکرده و به زعم او با بی‌اعتنایی همسرش روبرو شده است تصمیم به جدایی از همسر خود گرفته و این تصمیم را عملی کرده است!

این طور که گزارش شده کدبانوی این گزارش همواره سرگرم تلفن و صحبت با دوستان و آشنایان بوده و به حدی در این کار زیاده‌روی داشته که باعث شده از وظیفه اصلی خود که رسیدگی به بچه‌ها و منزل است باز ماند.

Whatsapp-delivery-seen

اما داستان اصلی همانطور که گفتیم از آنجا شروع می‌شود که شوهر این زن پیغامی برای وی در واتس‌اپ ارسال می‌کند و خانم خانه این پیغام را پس از خواندن نادیده می‌گیرد. شوهر این زن نیز با استفاده از قابلیت جدید واتس‌اپ که پیغام‌های خوانده شده را با تیک آبی مشخص می‌کند در واقع به قول خودش مچ این زن را گرفته و ادعا می‌کند که وی با وجود خواندن پیام، به شوهر خود پاسخ نداده و بی‌اعتنایی کرده است!

یک مرکز آمار معتبر انگلیسی حدود ۳ سال پیش در گزارشی که از جامعه آماری افراد مطلقه تهیه کرده بود اعلام داشت در یک سوم پرونده‌های طلاق، استفاده افراطی از فیس‌بوک به عنوان علت ذکر شده است.

با این حساب می‌توان گفت شبکه‌های اجتماعی و نرم‌افزارهای پیام رسان جدید، گاهی اوقات دست و پاگیر می‌شوند و اگر درست از آنها استفاده نشود، ممکن است سلامت خانواده را به خطر بیاندازند.

اما اگر شما هم فکر می‌کنید این تیک آبی ممکن است از این دست دردسرها برای شما ایجاد کند بهتر است راهنمای غیرفعال کردن تیک آبی واتس‌اپ را که روز گذشته در فارنت منتشر کردیم، بخوانید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. امید می‌گوید

    سلام اگه کنترل میشه واتس چه کسی اون رو کنترل میکنه

  2. milad2700 می‌گوید

    إی بابا این واتساپم دردسری شده ها. ولی حیف که با برداشتن اون تیک و خاموش کردن تیک آبی از هردو طرف غیرفعال میشه

  3. همایون می‌گوید

    به نظر من اینا بهانه است … مشکل که وجود داشته باشه از جائی سر باز خواهد کرد… میخواد یک نامه نگاری باشه میخواد تیک آبی واتس اپ!!