معرفی تبلت 8 اینچی فوق ارزان 99 دلاری E Fun با ویندوز 8.1

به نظر می‌رسد با زمزمه‌ی کاهش قیمت تمام شده ویندوز برای سازندگان سخت‌افزار ، هر هفته شاهد معرفی یک محصول جدید مبتنی بر ویندوز باشیم؛بر همین اساس شرکت E FUN دیروز  یکی از مقرون به‌صرفه ترین تبلت های ویندوز خود را معرفی کرد.

0

E FUN یکی از تولیدکنندگان پی سی و تبلت های ویندوزی است که چندی قبل تبلت جدید خود را همراه کیبورد مغناطیسی با قیمت ۱۷۹ دلار معرفی کرده بود، اما این شرکت امروز از یکی از مقرون به صرفه‌ترین تبلت های ویندوزی بازار با قیمت ۹۹ دلار پرده برداشت.

چندی پیش خبر معرفی تبلت ۸ اینچی Nextbook را با قیمت ۱۴۹ دلار داده بودیم، اما تبلت جدید E Fun با اختلاف زیاد قیمت، ۹۹ دلار ارزش گزاری شده است که به همراه یک حافظه جانبی میکرو اس‌دی ۱۶ گیگابایتی رایگان به فروش خواهد رسید. تبلت جدید E FUN دارای یک صفحه‌نمایش ۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است و در قلب آن از یک پردازنده چهار هسته‌ای اتم اینتل که بر روی فرکانس ۱٫۸۳ گیگاهرتز تنظیم شده به کار گرفته شده است.

e-fun-nextbook

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه می‌توان به ۱ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای – بلوتوث ۴ و دوربین اصلی ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد که همراه با آن اشتراک یک ساله رایگان آفیس ۳۶۵ و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی ابری
one drive عرضه می‌گردد.

windowscentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.