حرف آخر؛ نوکیا تصمیمی برای ساخت دوباره تلفن همراه ندارد!

به تازگی مدیر عامل جدید نوکیا Rajeev Suri از نقشه و برنامه‌های آینده این غول ارتباطات فنلاندی، پس از پیوستن به مایکروسافت سخن گفته است.

0

اول از همه و به عنوان غم انگیزترین خبر، نوکیا برخلاف شایعات بی‌اساس، دیگر قصد ساختن تلفن همراه ندارد.

هدف ما دیگر تولید مستقیم گوشی مانند سابق نیست، اما ما هنچنان علاقه داریم نام تجاری خود را حفظ کنیم بطوری که شاید در دراز مدت دوباره به تولیدات خود برگردیم اما در حال حاضر شاید با دستگاه‌های دیگر و خدمات دیگر ادامه دهیم.

وی در ادامه عنوان کرد:

همچون جنبه های دیگر این شرکت، نوکیا قصد حذف نام خود از نرم افزار های ناوبری و نقشه خود که مستقیما با سرویس های گوگل رقابت می‌کنند را ندارد ، در عوض به فکر همکاری و تجارت با شرکت هایی نظیر آمازون یاهو و ماکروسافت است برای گسترش تجارت خود است. ما فکر می‌کنیم با عرضه نرم‌افزار های بتا برای اندروید و iOS سرویس‌هایی را ارائه کنیم که گوگل فاقد آنهاست مانند مسیریاب افلاین و…

مدیر عامل شرکت نوکیا فکر می‌کند که 3 واحد اصلی این شرکت یعنی واحد کسب و کار، واحد شبکه و فناوری، واحد نقشه‌برداری خیلی زود به رشد و سودآوری خواهند رسید. فعلا برای قضاوت زود است اما در هر حال این خط پایانی خواهد بود بر شایعات تولید دوباره گوشی موبایل در این شرکت.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.