عرضه اپلیکیشن رایگان ساخت فیلم برای گوشی های لومیا از سوی مایکروسافت

مایکروسافت امروز از اپلیکیشن رایگان Movie Creator Beta به منظور ساخت ویدیو و فیلم  های کوتاه برای گوشی های ویندوز فونی رو نمایی کرد.

0

کاربر با استفاده از اپلیکیشن Movie Creator می‌تواند عکس‌ها، ویدیوها، موسیقی و همچنین سینما گراف‌های (عکس‌های متحرک) خود را تا سقف ۲۵ عدد در یک کلیپ گرداوری کند. تنها کاری که کاربران باید انجام دهند انتخاب ویدیو، موسیقی، افکت موردنظر و اضافه کردن عنوان و نوشته‌ها است؛ سپس برنامه به صورت خودکار ویدیو را ایجاد می‌کند.

Movie_Creator_Screens1

البته تمام قسمت‌های ساخته شده قابلیت شخصی‌سازی مجدد داشته و کاربر می‌تواند چیدمان کلیپ‌ها را تغییر دهد یا فیلترهایی را روی آن‌ها اعمال کند، مدت‌زمان هر قسمت را تنظیم کند، تصویر را بچرخاند، از قابلیت منعکس‌کننده استفاده نماید و حتی برای پایان کلیپ خود تیتراژ بسازند.
در آخر باید اضافه کنیم که مایکروسافت همزمان با نسخه ویندوزفونی این برنامه نسخه مخصوص ویندوز آن را نیز برای تبلت ها و دستگاه‌های استفاده‌کننده از صفحات لمسی عرضه کرده است.

Movie Creator

دریافت اپلیکیشن Movie Creator

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.