Vivo ماه آینده رسما از X5 باریک‌ترین گوشی هوشمند دنیا با بدنه 4.75 میلیمتری رونمایی خواهد کرد

هنوز مدت زیادی از معرفی باریک‌ترین تلفن هوشمند دنیا توسط  Oppo با ۴٫۸۵ میلی‌متر ضخامت نمی‌گذرد، اما به نظر می‌رسد رقیب این شرکت یعنی Vivo قصد دارد در ماه آینده گوشی جدید خود که تنها ۴٫۷۵ میلی‌متر ضخامت دارد را معرفی کند.

1

اگر در جریان اخبار مرتبط با گوشی‌های همراه باشید، می‌دانید که چندی پیش خبر معرفی باریکترین گوشی هوشمند دنیا را اعلام کرده بودیم؛ اما به نظر می‌رسد این لقب زیاد به Oppo R۵ وفا نخواهد کرد زیرا شرکت Vivo قصد دارد در آینده‌ای نزدیک، گوشی جدید خود با نام X۵ Max  که تنها  ۴٫۷۵ میلی‌متر ضخامت دارد را معرفی نماید.
امروز تصاویری از X۵ Max همراه با شایعه‌ عرضه‌ی این گوشی در ماه آینده منتشر گردید که با توجه به کیفت تصاویر، نمی‌توان به حقیقی بودن آن‌ها اعتماد کرد.

 

در هر حال با تکیه‌ بر شایعات احتمالی، انتظار می‌رود X۵ Max از یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل استفاده کند.همچنین به نظر می‌رسد در این دستگاه از پردازنده ۸ هسته‌ای ساخت مدیاتک با فرکانس کار ۱.۷ گیگاهرتز به عنوان قلب تپنده به کار گرفته شود.از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این تلفن هوشمند می‌توان به ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگا پیکسلی، دوربین جلو ۸ مگا پیکسلی و پشتیبانی از نسل ۴ شبکه‌ی مخابراتی اشاره کرد.
بر اساس شایعات، X۵ Max از یک بدنه‌ی فلزی یکپارچه بهره برده و در زمان عرضه از سیستم‌عامل اندروید ۴.۴ کیت‌کت استفاده خواهد کرد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Mohammad می‌گوید

    هه
    آیفون 5s طرح vivo