گوگل درایو نیز به جمع استفاده کنندگان از زبان طراحی متریال پیوست

گوگل چندی پیش وعده عرضه‌ی نرم‌افزارهای کاربردی خود با طراحی متریال را داده بود، بر همین اساس به نظر می‌رسد گوگل درایو در آینده‌ای نه چندان دور با پیروی از این سبک طراحی به‌روز خواهد شد.

0

به نظر می‌رسد Material Design به‌تدریج تبدیل به استاندارد طراحی اکثر برنامه‌های اندروید خواهد شد زیرا تاکنون اپلیکیشن های متعددی مانند Google Maps, Gmail, Google Chrome, Google Play Newsstand, Google Wallet, Google Calendar و Play Store با طراحی متریال به‌روزرسانی شده‌اند. در همین راستا امروز اعلام شد نسخه‌ی جدید اپلیکیشن گوگل درایو نیز با پیروی کردن از زبان طراحی متریال به‌زودی منتشر خواهد شد.

طبق گفته یکی از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن گوگل درایو، در نسخه‌ی جدید این برنامه تغییرات مشهودی به جز باز طراحی منوی کناری و استفاده از  پویانمایی‌های جدید یافت نمی‌شود.
البته این نکته را باید یادآور شویم، ممکن است مدتی طول بکشد تا این به‌روزرسانی برای دستگاه شما نیز ارائه شود اما بدون شک در هفته‌های آینده باید منتظر دریافت آن بود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.