چگونه پاسخ خودکار به ایمیل‌ها را در اپلیکیشن GMail فعال کنیم؟

ممکن است شما از آن دسته افراد باشید که زیاد به سفر می‌روند، خوش به حالتان اما ممکن است برای مدتی دسترسی به اینترنت برای پاسخ به ایمیل‌های دریافتی خود نداشته باشید. از آنجا که گوگل به فکر شما بوده در آخرین نسخه از اپلیکیشن جیمیل قابلیتی تعبیه کرده است که با استفاده از آن می‌توان به صورت خودکار به ایمیل‌های دریافتی پاسخ داد، با ما در فارنت همراه باشید تا بیشتر با این قابلیت آشنا شویم.

1

گوگل در آخرین نسخه‌ی منتشر شده از اپلیکیشن جیمیل قابلیتی برای پاسخ‌گویی خودکار به ایمیل‌های دریافتی با نام “Vacation responder” را قرار داده است که می‌تواند بدون نیاز به نظارت کاربر، به ایمیل‌های دریافتی پاسخ دهد.

برای فعال کردن قابلیت پاسخ‌گویی خودکار به ایمیل‌های دریافتی در گوشی‌ها و تبلت های اندرویدی بعد از وارد شدن به اپلیکیشن جیمیل باید به منو تنظیمات مراجعه کرد. سپس به  تنظیمات ایمیل “email account” رفته و پس از یافتن “Vacation responder” آن را فعال نمایید.

How to enable automatic email replies in Gmail

بعد از فعال کردن پاسخگوی خودکار، به صفحه‌ای انتقال داده خواهید شد تا متنی را که مایل هستید در پاسخ به ایمیل‌های دریافتی ارسال شود تعیین کنید. شما همچنین می‌توانید زمان شروع به کار و خاتمه به پاسخ‌گویی خودکار را تعیین نمایید. پس از اعمال شخصی سازی های دلخواه با کلیک بر روی دکمه‌ی انجام‌شده “Done” کار به اتمام خواهد رسید.

How to enable automatic email replies in Gmai1l

در آخر باید یادآور شویم، اگر شما زمانی برای پایان به کار پاسخ دهی خودکار به ایمیل‌های دریافتی تعیین نکرده باشید، در صورت دریافت هر ایمیل پاسخی که به صورت پیش‌فرض قرار داده اید فرستاده خواهد شد. ایمیل‌های ارسال‌شده توسط سیستم پاسخ‌گویی خودکار، به نام و ایمیل آدرس رسمی شما ارسال خواهد شد و مطمئن باشید که نه به عنوان هرزنامه و نه دعوت نامه‌های ارسال شده توسط شبک های اجتماعی شناخته خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. هانا می‌گوید

    سلام لطفا راهنمایی ام کنید.برنامه جیمیل راروی گوشی ام نصب کردم.بتازگی مشکلی پیدا کرده.مشکلم اینه که نمیتونم پیامهای جیمیل ام رابخوانم وزمانیکه روی یک پیام کلیک میکنم که بازبشه ،یه ستاره کنارهرپیام هست که فقط اون روشن وخاموش میشه.مشکل کجاست