بهترین اپلیکیشن های قفل صفحه نمایش اندروید در سال ۲۰۱۴

اکثر کاربران گوشی‌های هوشمند، روزانه بارها و بارها به قفل صفحه‌نمایش گوشی خود نگاه می‌کنند اما کاربران کمی به ایده جایگزینی این قفل صفحه‌نمایش با برنامه‌ای کاربردی‌تر و/یا با ظاهری بهتر فکر می‌کنند.

13

جایگزین‌های مختلفی وجود دارند و هنگامی که صحبت از جایگزینی قفل صفحه‌نمایش برای گوشی‌های اندرویدی می‌شود، ما با گزینه‌های مختلفی روبرو هستیم که از نظر کارایی و طراحی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. برخی از این برنامه‌ها سعی کرده‌اند ترکیبی از کارایی و زیبایی را ایجاد کنند.

اولویت شما هرچه که باشد، به نظر می‌رسد از میان 10 برنامه اندرویدی ارائه شده در زیر بتوانید یکی را برای استفاده انتخاب کنید. نکته مهم اینکه این برنامه‌ها به طور رایگان برای استفاده کاربران عرضه می‌شوند.

 

Cover Lock Screen

اگرچه این برنامه به طور آزمایشی عرضه شده اما عملکرد خوبی در جایگزینی قفل اصلی صفحه‌نمایش اندروید دارد. یکی از قابلیت‌های شاخص این برنامه، امکان ایجاد میان‌برهایی است که می‌توانند سریعا شما را به برنامه‌هایی که اغلب مورد استفاده قرار می‌دهید رهنمون سازند.

Cover-Lock-Screen

این لیست برنامه‌ها می‌تواند براساس مکانی که کاربر در آن به سر می‌برد تغییر یابد. به عنوان مثال، این برنامه می‌تواند برنامه‌های سرگرمی را وقتی کاربر در منزل است برای وی نمایش دهد و وقتی به محل کار مراجعه می‌کند برنامه‌های مرتبط با امور اداری را برای وی به نمایش بگذارد.

 

Echo Notifications

همان‌طور که از نام برنامه پیداست، این اپ براساس ایده نمایش هشدارها به طور یکجا و منسجم، توسعه یافته است. با لمس هریک از هشدارها، می‌توانید آن‌ها را بازکنید. با کشیدن آن‌ها به سمت چپ، این هشدارها ناپدید می‌شوند و البته می‌توانید از میان‌بری برای دسترسی به دوربین گوشی خود نیز بهره ببرید. این برنامه بسیار سبک بوده و از همین رو تاثیر زیادی بر روی باتری گوشی شما نخواهد گذاشت.

Echo-Notifications

 

Sparky

این برنامه مربوط به قفل صفحه‌نمایش، در واقع مشتمل بر مجموعه‌ای از تم‌های گرافیکی و نمایه‌های زیبایی است که از میان آن‌ها می‌توانید یکی را به عنوان قفل صفحه‌نمایش انتخاب کنید. مدنظر داشته باشید که پس از نصب این برنامه و استفاده از آن به عنوان برنامه پیش‌فرض قفل صفحه‌نمایش، نمی‌توانید قفل‌های امنیتی مانند پین و یا الگوهای مختلف را مورد استفاده قراردهید.

Sparky

 

LokLok

این برنامه قفل صفحه‌نمایش شما را به وایت‌پردی برای نوشتن تبدیل می‌کند. دوستان شما می‌توانند متون و یا شکلک‌های مختلفی برای شما ترسیم کنند و پس از روشن‌کردن صفحه‌نمایش گوشی، می‌توانید این پیام‌های دریافتی را مشاهده کنید. این متن‌ها می‌توانند به صورت تصاویری با دست‌نوشته‌ها به شما نمایش داده شوند.

LokLok

 

Locket

این برنامه مخصوص کاربرانی است که می‌خواهند براساس سلایق خود از آنچه در پیرامون آنها اتفاق می‌افتد بر روی قفل صفحه‌نمایش خود خبر داشته باشند. به طور همزمان می‌توانید 5 موضوع متفاوت را به طور دلخواه از میان تکنولوژی، تجارت، ورزش، زندگی روزمره، موسیقی، غذا و هنر انتخاب تا مطالب مربوطه از سایت‌های حوزه مورد نظر شما بر روی صفحه، نمایش داده شوند.

Locket

 

 

 

Dodol Locker

این برنامه در عین سادگی، ابزارهای مختلفی در اختیار شما قرار خواهد داد. نمایه‌های مختلف می‌توانند ظاهر گوشی شما را به بهترین نحو تغییر دهند و از سوی دیگر می‌توانید از تنظیمات مربوطه برای فعال کردن ویجت‌ها و ابزارهای مختلف بهره ببرید. میان‌برها نیز به عنوان گزینه‌ای برای کمک به شما در این برنامه تعبیه شده‌اند.

Dodol-Locker

 

Go Locker

با 100 میلیون دانلود، Go Locker یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های مرتبط با قفل صفحه‌نمایش در پلی استور است. این برنامه از مجموعه عظیمی از پس‌زمینه‌ها و هشدارها بهره می‌برد و در آن میان‌برهایی برای دسترسی به برنامه‌های که اغلب با آن‌ها سروکار دارید نیز پیش بینی شده‌ است. می‌توانید از نمایه‌های مختلف برای تغییر ظاهر قفل صفحه‌نمایش نیز بهره ببرید.

Go-Locker

 

Locker Master

این برنامه به معنای واقعی، توصیفی است برای نام آن! نمایه‌های قابل دانلود این برنامه بر روی ظاهر و طراحی بی‌نظیری متمرکز شده‌اند و از سوی دیگر قابلیت‌های مختلفی نیز به کاربر ارائه می شود. می‌توانید نواری جانبی را برای دسترسی به برنامه‌های پرکاربرد خود مشاهده کنید و البته آب‌وهوا، تماس‌های ازدست رفته و امکان استفاده از پین/الگو و حتی چراغ‌قوه نیز فراموش نشده‌اند.

Locker-Master

 

C-Locker

این برنامه نیز جایگزینی زیبا برای قفل اصلی صفحه‌نمایش شما به حساب می‌آید. با استفاده از C-Locker شما می‌توانید نمایه‌ای را برای تغییر ظاهر گوشی هوشمند خود انتخاب کنید.

C-Locker

 

MixLocker

آخرین انتخاب ما MixLocker، برنامه‌ای است که از امکان انتخاب پس‌زمینه‌های تصادفی برای استفاده بر روی قفل‌صفحه‌نمایش بهره می‌برد. طراحی رابط کاربری، حداقلی بوده و زمان، تاریخ، نمایش پیامک‌ها و تماس‌های از دست رفته و میان‌برهایی برای برنامه‌های مختلف در آن پیش بینی شده‌ است.

MixLocker

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

13 نظر برای این مطلب
  1. محمد رفیع زاده می‌گوید

    گوشی های هو ا وی در قسمت ایمنی ،میتوان دو رمز برای قفل صفحه گذاشت،یکی برای خودمون،و یکی برای اشخاص دیگر که میخواهند مطالب خصوصی را ببینند،با این روش تمامی مواردی که نمیخوای دیگران ببینند را با این رمز گوشی را باز میکنیم،لطفا اسم این نرم افزار رو بگید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      نرم افزار خاصی نیست جزئی از رابط کاربری هواوی هست نمیشه روی گوشی های دیگه نصب کرد

    2. غریبه می‌گوید

      سلام، گوشی من هواوی ه. میه این تنظیماتی که میگین رو توضیح بدین از کجا باید تنظیم کرد؟

  2. شهرام می‌گوید

    یکی راهنماییم کنه که چطوری قفل ساعتی اندرویدی رو که برای گوشیم گذاشتم رو باز کنم

  3. بنيامين می‌گوید

    سلام ایا این نرم افزار ها برا گوشی های ایفون هم ساخته شده اند ؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اگر گوشی رو جیلبریک کنید نرم افزارهای مشابه هست

  4. parand می‌گوید

    خواهش میکنم راهنمایی کنید من هرکدوم از این برنامه ها رو که میریزم بعد چندبار باز وبسته کردن قفل گوشی برنامه غیر فعال میشه و قفل خود گوشی برام فعال میشه لدفا کمکم کنید نافرم رفته روی اعصابم

  5. Amir می‌گوید

    سلام دوستان میشه راهنمایی کنید؟قفل براگوشی سامسونگ که احتیاجی به زدن دکمه okبعداز زدن پین کد نداشته باشد؟ قفل سامسونگ بعداز زدن پین کدبایددکمه okرازد تابازشود ولی گوشی اپل تاپین کد روبزنیدبازمیشود؟ اگرکسی برنامه قفل سراغ داردکه روی اندرویدبشودپس از زدن پین کدخودش باز شودواحتیاجی به زدن دکمه ok نباید راهنمایی کند وبه ایمیلم ارسال کند ممنون از همگی

  6. حسین می‌گوید

    با درود بر فارنت.واقعا چنین مقالاتی عالی هست.امیدوارم بیشتر از این ها بگذارید.راستش من پس از چند سال کار با آیفون برای اولین بار میخوام به اندروید کوچ کنم با نوت4 که به زودی اینشالله میخرم.خواستم بدونم اگر هرکدوم از اینارو فعال کنیم میاد به جای قفل دیفالت گوشی؟بعد چجور غیرفعالش کنیم؟از نظر روانی تاثیر نمیذاره؟ممنون.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      اگر منظورتون عادت کردنه که به راحتی غیرفعال میشه اما تنوع خوبی به حساب میاد..

  7. ali_sh می‌گوید

    سلام کودومش براتبلت ها بهتر است ؟؟؟؟؟
    منظور از نظر سایزصفحه نمایش است :)

  8. سجاد می‌گوید

    گولاکر استفاده میکنم .تم پولیش عالیه

  9. Amir می‌گوید

    همشونو امتحان کردم ولی هیچ کدوم به روانی قفل صغحه اصلی گوشی نیست