«بانک شماره تلفن‌های همراه»؛ ضروری‌ترین برنامه اندرویدی هر شهروند تهرانی!

حادثه خبر نمی‌کند و اتفاقات غیرمترقبه در کمین انسان هستند. اینکه چه زمانی به شماره تلفن بیمارستان‌ها، امداد خودرو، پلیس +10، مشاوره دارویی و پزشکی یا حتی شماره بهترین رستوران‌های شهر و یا اماکن تفریحی و .. نیازمند خواهید شد را هیچ کس نمی‌داند.

3

اما اگر تمایل دارید، از بسیاری از این اتفاقات پیشگیری کرده یا حداقل در زمان حادثه خیالی آسوده‌تر داشته باشید، “بانک شماره تلفن‌های همراه” را در گوشی خود دانلود و نصب کنید تا بدون نیاز به اینترنت، به سادگی بتوانید با این اماکن تماس برقرار کنید.

با استفاده از این برنامه، اینترنت برقرار باشد یا نباشد، شما خیالتان راحت است، چراکه برای تماس با اماکن مختلف، تنها نیستید و روی گوشی خود اپلیکیشن “بانک شماره تلفن‌های همراه” را نصب کرده‌اید.

Bazaar-Badge-Green

در این نرم‌افزار چه چیزی مشاهده می‌کنیم؟

با نصب این برنامه اندرویدی لیستی از مشخصات تماس و شماره تلفن‌های:

مراکز تفریحی تهران
استخرها
پلیس + 10
شعب مرکزی بانک‌ها
مراکز حمل و نقل
بیمارستان‌ها
مراکز دارویی
امداد خودرو
سینما و تئاتر
سفارتخانه و کنسولگری‌ها
رستوران‌های برتر تهران
باشگاه‌های تفریحی و ورزشی
زمین‌های تنیس و پینت‌بال و …
تلفن‌های گویا
کاخ‌ها
موزه‌ها
و صدها شماره تلفن ضروری دیگر

و هرگونه اطلاعاتی که ممکن است در سطح شهر به آن نیاز داشته باشید را همواره تنها با یک کلیک در دسترس خواهید داشت.

نقاط قوت:

جستجو بین شماره‌ها، عدم نیاز به اینترنت، آپدیت بودن شماره‌ها

نقاط ضعف یا جای چه چیزهایی خالیست؟

ما انتظار داریم در آپدیت بعدی این برنامه شاهد این موارد باشیم:

تکمیل شماره شعب بانک‌ها: همانطور که در مشخصات این برنامه اندرویدی نیز ذکر شده، در این اپ اندرویدی شاهد “لیست تلفن شعب بانک‌ها” نیستیم و تنها “شعب مرکزی بانک‌ها” را مشاهده می‌کنیم. امیدواریم همانطور که تولیدکنندگان این برنامه نیز وعده داده‌اند، در آپدیت‌های آتی، “لیست شعب بانک‌های تهران” را به تفکیک منطقه مشاهده کنیم.

جستجوی بهتر: این برنامه در مقایسه با برنامه‌های مشابه یک برتری فوق‌العاده دارد و آن هم قابلیت جستجو در برنامه است که مطمئنا جای کار بیشتری دارد و انتظار ما این است که این قابلیت بهینه‌تر شود تا کاربران بتوانند راحت‌تر در بین شماره‌ها جستجو کنند.

جای خالی شهرستان‌ها:‌ امیدواریم اطلاعات مربوط به مراکز شهرستان‌ها نیز به زودی به این نرم‌افزار اضافه شوند تا کارآیی بیشتری در سایر نقاط کشور داشته باشد و بتوان در سایر استان‌ها نیز از آن استفاده نمود.

افزودن آدرس: آدرس مراکز تفریحی  آدرس اماکن تفریحی، بیمارستان ها، اماکن فرهنگی و پلیس + 10 ها از جمله مواردی است که می تواند برنامه را کامل کند.

گالری تصاویر: نیاز به گالری تصاویر مخصوصا در خصوص اماکن تفریحی در برنامه احساس می‌شود.

حرف آخر:

عرضه این برنامه اندرویدی مطمئنا نوآوری به حساب نمی‌آید اما با کمی جستجو و مقایسه در میان برنامه‌های موجود داخلی می‌توان دریافت که در نوع خود از امکانات و قابلیت‌ها و رابط کاربری بهتری برخوردار است و امکانات و شماره‌های موجود در آن در چند موردی که به طور تصادفی آزمایش گردید کاملا صحیح است. اما مطمئنا با رعایت و در نظر گرفتن مواردی که در انتهای مطلب ذکر شد می‌تواند برنامه بهتر و موثرتری باشد.
شما می توانید این برنامه را با قیمت 1200 تومان از کافه بازار دریافت نمایید.

Bazaar-Badge-Green
این اپلیکیشن توسط گروه نرم افزاری ناودون تهیه شده است. نظر شما در مورد این اپلیکیشن چیست؟ چه کمبود هایی دارد. پیشنهاد شما در مورد آن چیست؟

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. همایون می‌گوید

    پیشنهاد من اینه که کلن دوستان نرم افزار از مارکت مشکوک “بازار” دانلود نکنن …

    1. محسن صحافی می‌گوید

      مشکوک؟!

  2. سعید باقری می‌گوید

    ممنون
    من دانلود کردم عالی بود
    فقط همون طور که گفتید منتظر شعب بانک ها هم هستیم