گوشی هوشمند Lenovo S90 رونمایی شد؛ الهام هنرمندانه اندرویدی از آیفون 6 اپل!

اگر فکر می‌کنید کپی کردن از اپل تنها به شرکت‌های بی‌نام و نشان چینی منحصر است کاملا در اشتباهید و مطمئنا وقتی طراحی آخرین گوشی شرکت لنوو را ببینید شگفت‌زده خواهید شد!

6

اگر چه چون پیش از این و با درز تصاویری از این گوشی عرضه آن را خبر داده بودیم!، حدس زدن این موضوع چندان سخت نبود اما شرکت لنوو به عنوان سومین شرکت بزرگ تولیدکننده حال حاضر تلفن همراه در جهان نیز بالاخره محصول اندرویدی خود که بالاترین حد الهام از آیفون 6 شرکت اپل را در آن شاهد هستیم، به بازار عرضه کرد!

Lenovo-Sisley

گوشی هوشمند Sisley S90 گوشی هوشمندیست که در طراحی آن کمترین تفاوت‌ها با آیفون 6 را خواهید یافت. این گوشی هوشمند با ضخامت بدنه 6.9 میلیمتری از پردازنده 4 هسته‌ای کوآلکام، یک گیابایت رم، صفحه نمایش آمولد 5 اینچی 720p، دوربین 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی و دوربین قابل توجه 8 مگاپیکسلی در قاب جلویی (سلفی) برخوردار است و لنوو آن را با آخرین نسخه اندروید بازار یعنی 4.4.4 عرضه خواهد کرد.

گوشی هوشمند S90‌ شرکت لنوو از جمله گوشی‌هائیست که دیگر نمی‌توانیم بگوئیم ما را به یاد آیفون 6 می‌اندازد و می‌توان گفت وقتی آن را می‌بینیم عملکرد لنوو در کپی بی‌عیب و نقص آیفون 6 را تحسین می‌کنیم و مطمئنا به اپل خرده خواهیم گرفت که گیر دادن‌هایش به سامسونگ در برابر این کپی‌کاری واقعا سخت‌گیرانه بوده است!

Lenovo-Sisley-S90-Dimension

به هر حال الهام گرفتن و استفاده از طراحی‌های موفق موجود در بازار را باید به عنوان بخشی از این بازار پذیرفت که می‌تواند پاسخگوی اشتیاق کسانی باشد که آیفون اپل آنها را وسوسه می‌کند اما نمی‌توانند از اندروید دل بکنند!

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. مسعود می‌گوید

    آقای شاهرخخخخخخ خواهشآ نظر ندی بهتر نیست.من این گوشی و دارم از لحاض سرعت کیفیت واقعا عالیه.خیلی از گوشی های سونی و سامسونگ و HTC بهتره.دستت گرفتی میه مدت کار کردی میفهمی.گوشی یه ماهه تو بازار فقط پک اروپاست مثه دیزایر 816 یا گوشی های دیگه نیست چند تا پک داشته باشه.میری دیزایر بخری از 870 هست تا 1070.خواهشا کسای که این گوشی و ندارن نظر ندن هر وقت گوشی و خریدین باهاش کار کردین بعد بیاین نظر بدین.طرف هنوز شکل گوشیم ندیده الکی نظر میده کی میخواین اصلاح شین. فقط یه چیز بگم طراحیش خوش دستیش می ارزه به همه گوشی ها.

  2. سید می‌گوید

    واقعا به جز پایین گوشی کجاش دیگه شبیه به آیفونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    این گوشی خیلی قبل از آیفون 6 اومده و لنوو هم خودشو خراب نمیکنه و اونقدر هم آیفون طراحی زیبایی نداره که حالا لنوو بیاد خودشو ببره زیر سوال

  3. shahrokh می‌گوید

    سلام
    لنوو از جمله گوشی هایی است که خیلی خرابی داره و اکثرا مشکل نرم افزاری داره که به سادگی گوشیهای معتبر دیگه حل نمیشه .
    درکل گوشی خوبی نیست واز نظر قیمت هایی که داره میتوانیم گوشیهای بهتری خریداری کنیم.
    بنده یه مدت پخش کننده گوشیهای لنوو بودم واقعا از هر 10تا 7تاش مرجوع میشد و مجبور بودیم تعویض کنیم .
    اگر وقت اضافی برای رفتن به تعمیرات دارید گوشی های لنوو بخرید.
    باتشکر

  4. mostafa می‌گوید

    به نظرم اینجورام نیست!! اگه یادتون باشه چار پنج ماه پیش یه عکس از شرکت لنوو لو رفت که نقشه ی کاری این شرکت رو تو سال2014 نشون میداد، یعنی4 ماه قبل از رونمایی آیفون6، اونموقع عکس و تاریخ عرضه این گوشی لنوو اونجا بود!!!!!!!!!!!!!

  5. Amir می‌گوید

    خب الان اپل
    کاری نمیکنه؟

  6. NSA می‌گوید

    شباهت داره اما اختلافاتش هم زیاده و در حدی هست که اپل نتونه شکایت کنه
    مثلا انتن موبایل